Saabistit ja moottoripyörät
Re: Saabistit ja moottoripyörät
eli tollanen odottaa kovaa ajoa kun saa vaan kortin taskuun joskus.
Mitä hieman tyypänneenä niin aika kipeä vehje kyllä kulkemaan verratuna kevyesti viritettyihin Saabeihin
tehdas ilmoittaa
0-100 km/h n.3sek
0-200 km/h n.9sek
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Kannattaa myös testata se toinenkin pää eli "softa" kunnossa ja tietenkin "kori" hyvä.900turbo3d kirjoitti:Siks laitoin tonkin pyörän kun on tuo takaritsi sen verran v-mäisen näköne, että jos siinä joku kunnon reissun jaksaa istua, niin avot ja sormustamaan...arttu kirjoitti:Laittaa heti kerralla isonpyörän niin ei tarvi tuskailla ja alkaa sitä vingutus rumpaa pikku vaihteelta isommalle esim. ohitustilanteissa ja jos on vielä kyytiläinen painona.
Jos kaikki avot niin ei muuta kuin sormustamaan...
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Tyylimoponi:
-83:nen GS500E, tai siis ollut joskus.
-83:nen GS500E, tai siis ollut joskus.
Re:
Tuli muuttokuorman mukana tuotua kruisailupeliksi 1000 Virre. Sopivasti kromia ja muuta pientä - ja vääntöäTonppa kirjoitti:Kortti on par'aikaa työn alla, mutta ensi keväälle menee kortin varsinainen saanti (toivottavasti) joka tapauksessa..
On se vaan mukavaa hommaa vääntää kahvasta!
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Frostgreylle sellainen vinkki että jos alkaa kädet puutumaan ajossa ja ajaminen käy raskaaksi niin vika saattaa olla tuossa korkeassa "matka"katteessa mikä pyörääsi on näköjään laitettu. Tuollainen toimii nimittäin usein paremmin meillä 180cm "hukkapätkillä" mutta voi hyvinkin olla että jos olet 2m pitkä niin olet juuri sen verran liian pitkä että ilmavirta osuu kypärään ja painaa päätä taaksepäin.
Silloin kannattaa laittaa tilalle orkkis plexi jolloin ilmanpaine kohdistuu tasaisemmin koko yläkroppaan.
Mutta tämä on sitä hienosäätöä ja tulee eteen ehkä sitten joskus kun ensin olet saanut nautisekella siitä "oikeasta" suorituskyvystä josta autoilijat saavat vain haaveilla.
Ala vaan korttia odotellessa psyykata itseesi myös kunnioitusta sitä laitetta kohtaan että myös nuppi on kunnossa etkä telo ittees siinä harjoitellessa....
Näillä tehtyjä virheitä kun ei yleensä niin vaan korjata painamalla kytkin pohjaan vaan hommat pitää ymmärtää etukäteen.
Ja muista että jokainen autoilija on potentiaalinen tappaja ja puolet niistä vielä kaiken lisäksi vihaa motoristeja.
Silloin kannattaa laittaa tilalle orkkis plexi jolloin ilmanpaine kohdistuu tasaisemmin koko yläkroppaan.
Mutta tämä on sitä hienosäätöä ja tulee eteen ehkä sitten joskus kun ensin olet saanut nautisekella siitä "oikeasta" suorituskyvystä josta autoilijat saavat vain haaveilla.
Ala vaan korttia odotellessa psyykata itseesi myös kunnioitusta sitä laitetta kohtaan että myös nuppi on kunnossa etkä telo ittees siinä harjoitellessa....
Näillä tehtyjä virheitä kun ei yleensä niin vaan korjata painamalla kytkin pohjaan vaan hommat pitää ymmärtää etukäteen.
Ja muista että jokainen autoilija on potentiaalinen tappaja ja puolet niistä vielä kaiken lisäksi vihaa motoristeja.
9000CS 2,3
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Kyseisen pyörän kanssa kädet puutuu alle 150km/h nopeuksissa. Lisäksi kate aiheuttaa kovan kypärämelun, koska osuu juuri kypärän korkeudelle. Nostamalla selän suoraksi melu pienenee, mutta asento ei ole kovin luenteva. Pituutena on 196cm.Saappi Kuski kirjoitti:Frostgreylle sellainen vinkki että jos alkaa kädet puutumaan ajossa ja ajaminen käy raskaaksi niin vika saattaa olla tuossa korkeassa "matka"katteessa mikä pyörääsi on näköjään laitettu. Tuollainen toimii nimittäin usein paremmin meillä 180cm "hukkapätkillä" mutta voi hyvinkin olla että jos olet 2m pitkä niin olet juuri sen verran liian pitkä että ilmavirta osuu kypärään ja painaa päätä taaksepäin.
Silloin kannattaa laittaa tilalle orkkis plexi jolloin ilmanpaine kohdistuu tasaisemmin koko yläkroppaan.
Mutta tämä on sitä hienosäätöä ja tulee eteen ehkä sitten joskus kun ensin olet saanut nautisekella siitä "oikeasta" suorituskyvystä josta autoilijat saavat vain haaveilla.
Ala vaan korttia odotellessa psyykata itseesi myös kunnioitusta sitä laitetta kohtaan että myös nuppi on kunnossa etkä telo ittees siinä harjoitellessa....
Näillä tehtyjä virheitä kun ei yleensä niin vaan korjata painamalla kytkin pohjaan vaan hommat pitää ymmärtää etukäteen.
Ja muista että jokainen autoilija on potentiaalinen tappaja ja puolet niistä vielä kaiken lisäksi vihaa motoristeja.
Niinhän nuo autoilijat tuntuvat olevan aika potentiaalisia vahingon aiheuttajia. Harjavalta-Jyväskylä välillä tuli kaksi ohitusta samalle kaistalle ja kolme aika reilua eteen ajoa liittymistä. Matkanopeutena oli mittarin mukaan +15 rajoituksen yli eli aika lähellä todellista rajoitusta.
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Hieno pyörä!Tri-Lo kirjoitti:Tyylimoponi:
KUVA
KUVA
-83:nen GS500E, tai siis ollut joskus.
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Tarkoituksena on kyllä hommata juuri orkkis pleksi tai tuplakupla, katotaan nyt miltä tuo tuntuu kun saa sen kortin vain taskuun,(teorit ja osa ajoista käyty).Saappi Kuski kirjoitti:Frostgreylle sellainen vinkki että jos alkaa kädet puutumaan ajossa ja ajaminen käy raskaaksi niin vika saattaa olla tuossa korkeassa "matka"katteessa mikä pyörääsi on näköjään laitettu. Tuollainen toimii nimittäin usein paremmin meillä 180cm "hukkapätkillä" mutta voi hyvinkin olla että jos olet 2m pitkä niin olet juuri sen verran liian pitkä että ilmavirta osuu kypärään ja painaa päätä taaksepäin.
Silloin kannattaa laittaa tilalle orkkis plexi jolloin ilmanpaine kohdistuu tasaisemmin koko yläkroppaan.
Mutta tämä on sitä hienosäätöä ja tulee eteen ehkä sitten joskus kun ensin olet saanut nautisekella siitä "oikeasta" suorituskyvystä josta autoilijat saavat vain haaveilla.
Ala vaan korttia odotellessa psyykata itseesi myös kunnioitusta sitä laitetta kohtaan että myös nuppi on kunnossa etkä telo ittees siinä harjoitellessa....
Näillä tehtyjä virheitä kun ei yleensä niin vaan korjata painamalla kytkin pohjaan vaan hommat pitää ymmärtää etukäteen.
Ja muista että jokainen autoilija on potentiaalinen tappaja ja puolet niistä vielä kaiken lisäksi vihaa motoristeja.
Kyllä tässä on koittanut aika hyvin iskostaa pää nuppiin, että jäitä hattuun ja PALJON. Onhan tuolla sen verran tullut ajettua että on kulkupuoli aivan eri luokkaa mitä normi autoilla ja aina jää kakkoseksi jos jotain päin ajaa.
Olen myös sellaisen kuullut että aina täytyisi ajella siten että olet autoilioille "näkymätön" eli tuotava itsensä kaikilla mahdollisilla keinoilla esiin ja seurattava tarkemmin muuta liikennettä ja heidän aikomuksiaan
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Todellakin .juuso kirjoitti:Hieno pyörä!Tri-Lo kirjoitti:Tyylimoponi:
KUVA
KUVA
-83:nen GS500E, tai siis ollut joskus.
#2013
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
1×90+1×(9-3)+2×(9-5)+1×96+4×99+9×900+4×9000=44696
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Tuollanen on nyt tuo oma kikkare kun ynnäsin tuon tuplakuplan ja huggerin...
Ison kuplan taakse pääse meikäläinen tosi hyvin jos pitää kyykyssä kurmottaa, ja "normiasennossakin" ohjaa tuon tuulen makeasti, ei enää tunnu puhaltavan ikävästi juuri kaulan alueelle...
Ison kuplan taakse pääse meikäläinen tosi hyvin jos pitää kyykyssä kurmottaa, ja "normiasennossakin" ohjaa tuon tuulen makeasti, ei enää tunnu puhaltavan ikävästi juuri kaulan alueelle...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Hyvän näköinen kyllä
Itse kanssa miettinyt tuota huggeria, lähinnä sen takia jos iskarin seutu pysyisi puhtaampana, nyt kerää aika hyvin kuraa. Tuossa xx:ssä se ei juurikaan näy kun perä on niin alhaalla.
Itse kanssa miettinyt tuota huggeria, lähinnä sen takia jos iskarin seutu pysyisi puhtaampana, nyt kerää aika hyvin kuraa. Tuossa xx:ssä se ei juurikaan näy kun perä on niin alhaalla.
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Nyt on sitten ajeltu n.1.5tkm ja on kyllä harvinaisen mukavaa touhua
Tulipa hommattua pyörään Micronin sliparit ja 2cm raiserit ohjaimiin
Tulipa hommattua pyörään Micronin sliparit ja 2cm raiserit ohjaimiin
Saab 9-3 TTID Vector 2008
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Itelle tulee kans tuohon thunderiin micronin slipari, ja samalla toi putki nostetaan ylös, ja kikkare käydään talvella lävitse ja värjätään uudelleen. Konetta vähän kanssa rempataan..saa nähä tuleeko laitettua wisecot, vähän syö öljyä, mutta ei kyllä häiritsevästi..on vaan melko tyyriit nuo...
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 3011
- Liittynyt: Su Kesä 20, 2004 17:39
Re: Saabistit ja moottoripyörät
Höh. Minun piti myydä cbr1000f pois. No, minähän tietysti menin motopalstalle katsomaan että millä hinnalla se pitäisi myydä. Sillä seurauksella että siellä oli houkuttelevan näköinen toissavuoden mallia oleva XX. Sillä seurauksella että minä menin sitä koeajamaan. Sillä seurauksella että nyt minulla on XX.
Mutta vanha meni vaihdossa joten alkuperäinen suunnitelma toteutui (vaikka tulikin kalliiksi)
Mutta vanha meni vaihdossa joten alkuperäinen suunnitelma toteutui (vaikka tulikin kalliiksi)
Viimeksi muokannut Saappi Kuski, Ma Loka 13, 2008 12:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9000CS 2,3
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1992
- Liittynyt: Su Joulu 21, 2003 11:34
- Paikkakunta: Mikkeli
Re: Saabistit ja moottoripyörät
http://kuvablogi.com/nayta/prev/img1528602.jpg
sinne se ny piti jättää.. nooh, kohta pääse sen pariin puuhasteleman, kun pitänee pistää paloiksi ja vähän käydä paikkoja lävitse. Toisaalta tekis mieli ärjympää mopoa, mutta tuumailin etä kylä tola vielä ensikesä mennää..ja tiedä vaikka vielä monta muutakin kesää. Ihan hyvän tuntuinen mopohan tuo on..
Keväällä sitten taas priimakuntoisena uudesa asussa baanalle
sinne se ny piti jättää.. nooh, kohta pääse sen pariin puuhasteleman, kun pitänee pistää paloiksi ja vähän käydä paikkoja lävitse. Toisaalta tekis mieli ärjympää mopoa, mutta tuumailin etä kylä tola vielä ensikesä mennää..ja tiedä vaikka vielä monta muutakin kesää. Ihan hyvän tuntuinen mopohan tuo on..
Keväällä sitten taas priimakuntoisena uudesa asussa baanalle
Saab 900 T16 Airflow
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S
BMW 316 M10 turbo
Skoda 130 Coupe S