![Kuva](http://i34.photobucket.com/albums/d105/frostgrey/IMG_1944-1.jpg)
eli tollanen odottaa kovaa ajoa kun saa vaan kortin taskuun joskus.
Mitä hieman tyypänneenä niin aika kipeä vehje kyllä kulkemaan verratuna kevyesti viritettyihin Saabeihin
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
tehdas ilmoittaa
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
0-100 km/h n.3sek
0-200 km/h n.9sek
Kannattaa myös testata se toinenkin pää eli "softa" kunnossa ja tietenkin "kori" hyvä.900turbo3d kirjoitti:Siks laitoin tonkin pyörän kun on tuo takaritsi sen verran v-mäisen näköne, että jos siinä joku kunnon reissun jaksaa istua, niin avot ja sormustamaan...arttu kirjoitti:Laittaa heti kerralla isonpyörän niin ei tarvi tuskailla ja alkaa sitä vingutus rumpaa pikku vaihteelta isommalle esim. ohitustilanteissa ja jos on vielä kyytiläinen painona.
Tuli muuttokuorman mukana tuotua kruisailupeliksi 1000 Virre. Sopivasti kromia ja muuta pientä - ja vääntöäTonppa kirjoitti:Kortti on par'aikaa työn alla, mutta ensi keväälle menee kortin varsinainen saanti (toivottavasti) joka tapauksessa..
Kyseisen pyörän kanssa kädet puutuu alle 150km/h nopeuksissa. Lisäksi kate aiheuttaa kovan kypärämelun, koska osuu juuri kypärän korkeudelle. Nostamalla selän suoraksi melu pienenee, mutta asento ei ole kovin luenteva. Pituutena on 196cm.Saappi Kuski kirjoitti:Frostgreylle sellainen vinkki että jos alkaa kädet puutumaan ajossa ja ajaminen käy raskaaksi niin vika saattaa olla tuossa korkeassa "matka"katteessa mikä pyörääsi on näköjään laitettu. Tuollainen toimii nimittäin usein paremmin meillä 180cm "hukkapätkillä" mutta voi hyvinkin olla että jos olet 2m pitkä niin olet juuri sen verran liian pitkä että ilmavirta osuu kypärään ja painaa päätä taaksepäin.
Silloin kannattaa laittaa tilalle orkkis plexi jolloin ilmanpaine kohdistuu tasaisemmin koko yläkroppaan.
Mutta tämä on sitä hienosäätöä ja tulee eteen ehkä sitten joskus kun ensin olet saanut nautisekella siitä "oikeasta" suorituskyvystä josta autoilijat saavat vain haaveilla.![]()
Ala vaan korttia odotellessa psyykata itseesi myös kunnioitusta sitä laitetta kohtaan että myös nuppi on kunnossa etkä telo ittees siinä harjoitellessa....
Näillä tehtyjä virheitä kun ei yleensä niin vaan korjata painamalla kytkin pohjaan vaan hommat pitää ymmärtää etukäteen.![]()
Ja muista että jokainen autoilija on potentiaalinen tappaja ja puolet niistä vielä kaiken lisäksi vihaa motoristeja.![]()
Hieno pyörä!Tri-Lo kirjoitti:Tyylimoponi:
KUVA
KUVA
-83:nen GS500E, tai siis ollut joskus.
Tarkoituksena on kyllä hommata juuri orkkis pleksi tai tuplakupla, katotaan nyt miltä tuo tuntuu kun saa sen kortin vain taskuun,(teorit ja osa ajoista käyty).Saappi Kuski kirjoitti:Frostgreylle sellainen vinkki että jos alkaa kädet puutumaan ajossa ja ajaminen käy raskaaksi niin vika saattaa olla tuossa korkeassa "matka"katteessa mikä pyörääsi on näköjään laitettu. Tuollainen toimii nimittäin usein paremmin meillä 180cm "hukkapätkillä" mutta voi hyvinkin olla että jos olet 2m pitkä niin olet juuri sen verran liian pitkä että ilmavirta osuu kypärään ja painaa päätä taaksepäin.
Silloin kannattaa laittaa tilalle orkkis plexi jolloin ilmanpaine kohdistuu tasaisemmin koko yläkroppaan.
Mutta tämä on sitä hienosäätöä ja tulee eteen ehkä sitten joskus kun ensin olet saanut nautisekella siitä "oikeasta" suorituskyvystä josta autoilijat saavat vain haaveilla.![]()
Ala vaan korttia odotellessa psyykata itseesi myös kunnioitusta sitä laitetta kohtaan että myös nuppi on kunnossa etkä telo ittees siinä harjoitellessa....
Näillä tehtyjä virheitä kun ei yleensä niin vaan korjata painamalla kytkin pohjaan vaan hommat pitää ymmärtää etukäteen.![]()
Ja muista että jokainen autoilija on potentiaalinen tappaja ja puolet niistä vielä kaiken lisäksi vihaa motoristeja.![]()
Todellakinjuuso kirjoitti:Hieno pyörä!Tri-Lo kirjoitti:Tyylimoponi:
KUVA
KUVA
-83:nen GS500E, tai siis ollut joskus.