Olisit nyt lainannut koko tekstin.lintta go go kirjoitti:Eiköhän virallisesti ostetun saa asentaa mihin haluaa, mutta mikäli kyseessä on OEM (konepaketin matkassa tullut) niin sitä et periaatteessa saisi laittaa toiseen koneeseen, kuitenkin koneethan on osista kasattuja ja minkä sille voi että prossu, emo, muistit, kovo ja näyttis sattuu vaan siitä paketista hajoamaan ja niitä joutuu "uusimaan"Saappi Kuski kirjoitti: Jos ja kun tuo käyttis on aikaisemmin asennettu eri koneeseen niin toista konetta ei voi samalla numerolla asentaa. Tämmöistä olen kuullut. Itse en ole enää koneitteni käyttiksiä asennellut vuosiin.

Jos asia on niin että kaupasta ostetun win xp:n saa asentaa miten moneen koneeseen tahansa JA myös päivitykset skulaa niin eihän niitä kannata ostaa kuin yksi koko kylälle yhteiseksi ja monistaa siitä.
Kyllä minun käsittääkseni ja mitä olen kuullut niin piraatti xp:iden "ongelma" on juuri se että mistä löytää siihen sellaisen koodin että päivitysten lataaminen onnistuu windows updatesta.
Just taannoin lahjoitin yhden vanhemman läppärin kaverille ja hän oli ostanut siihen laillisen win xp:n niin oli kaupassa sanottu että jos joudut asentamaan sen toiseen koneeseen niin pitää soittaa microsoftin tukeen josta saa uuden asennuskoodin, muuten päivitykset ei onnistu. Sitä en tiedä miltä osin se käyttis tutkii sitä raudan vaihtumista.
Sitä minä vaan että tämä SAATTAA olla kyseessä tuossa Lucan tapauksessa.