2,0 -> 2,3 koneen vaihto

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Kojootti5
"Tuplakaasari"
Viestit: 85
Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 08:15
Paikkakunta: Halsua/Seinäjoki

Re: 2,0 -> 2,3 koneen vaihto

Viesti Kirjoittaja Kojootti5 »

Täältä ainakin löytyy pitkälohkoisessa 2.3T:ssä lyhyempi välitteinen laatikko. Kyllä tuo on ihan ajettava vielä, ja liikkuukin aika ripeästi. Maantienopeuksissa kyllä nuita kierroksia meinaa olla hieman liikaa, mutta kyllä sillä ajelee.
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Re: 2,0 -> 2,3 koneen vaihto

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

mitkäs tonnarin vakio laatikon välitykset ovat? niin kyseessä 2.3t..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
2.3i-16
"Hölösuu"
Viestit: 1247
Liittynyt: Pe Heinä 16, 2004 12:50

Re: 2,0 -> 2,3 koneen vaihto

Viesti Kirjoittaja 2.3i-16 »

JouniCSE kirjoitti:
Kaide kirjoitti:Noniin. Nyt alkaa olemaan tarpeeksi syitä kasassa koneen vaihtoon. En jaksa alkaa nykertämään , joten fiksuinta lienee ostaa vaikka sweduista tekniikka jne...


Eli: Jos haluan byrokraattien mieliksi tehdä pykälien mukaan oikeaoppisen koneenvaihdon tonnariin ja laittaa tilalle aeron pannun, missä on lista tarvittavista muutoksista? Paljoa niitä ei varmaankaan ole. Alustan kuvittelisin olevan ainoa , mutta se on jo päivitetty sellaisilla osilla jotka käyvät myös Aeroon.

Ja byrokraattien "ei mieliksi" , koneelle pitää tehdä "jotain" ennen keulalle laittamista :twisted:
Eiks ois helpointa että pitäsit vaan sen 2.0 venakopan... Ja toiseks siitä 2.0 padastakin saa ihan riittävän ripeen että sen takia ei kannata 2.3 alkaa vaihtaan.

Hirveää tehoeroa ei tosiaan 2.0 ja 2.3 välille tule, iso ahdin spoolaa aavistuksen nopeammin isommalla koneella ja käytettävissä oleva alavääntö on jonkin verran tukevampi 2.3:ssa.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Vastaa Viestiin