2,0 -> 2,3 koneen vaihto
-
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 85
- Liittynyt: Pe Touko 25, 2007 08:15
- Paikkakunta: Halsua/Seinäjoki
Re: 2,0 -> 2,3 koneen vaihto
Täältä ainakin löytyy pitkälohkoisessa 2.3T:ssä lyhyempi välitteinen laatikko. Kyllä tuo on ihan ajettava vielä, ja liikkuukin aika ripeästi. Maantienopeuksissa kyllä nuita kierroksia meinaa olla hieman liikaa, mutta kyllä sillä ajelee.
Re: 2,0 -> 2,3 koneen vaihto
mitkäs tonnarin vakio laatikon välitykset ovat? niin kyseessä 2.3t..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Re: 2,0 -> 2,3 koneen vaihto
JouniCSE kirjoitti:Eiks ois helpointa että pitäsit vaan sen 2.0 venakopan... Ja toiseks siitä 2.0 padastakin saa ihan riittävän ripeen että sen takia ei kannata 2.3 alkaa vaihtaan.Kaide kirjoitti:Noniin. Nyt alkaa olemaan tarpeeksi syitä kasassa koneen vaihtoon. En jaksa alkaa nykertämään , joten fiksuinta lienee ostaa vaikka sweduista tekniikka jne...
Eli: Jos haluan byrokraattien mieliksi tehdä pykälien mukaan oikeaoppisen koneenvaihdon tonnariin ja laittaa tilalle aeron pannun, missä on lista tarvittavista muutoksista? Paljoa niitä ei varmaankaan ole. Alustan kuvittelisin olevan ainoa , mutta se on jo päivitetty sellaisilla osilla jotka käyvät myös Aeroon.
Ja byrokraattien "ei mieliksi" , koneelle pitää tehdä "jotain" ennen keulalle laittamista
Hirveää tehoeroa ei tosiaan 2.0 ja 2.3 välille tule, iso ahdin spoolaa aavistuksen nopeammin isommalla koneella ja käytettävissä oleva alavääntö on jonkin verran tukevampi 2.3:ssa.
Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021