ja autohan oli
no nyt se sitten pimeni!!!
no nyt se sitten pimeni!!!
Eli saapas pimeni täysin kotipihaan, ei toimi radiot,kellot. solenoidit eli virrat täysin pois
akku täysi ja maa ja plus johdot katsastettu ja hyviksi putsattu. pientä oiretta on ollut aikasemmin eli kylmänä lähtiessä "tokinut" eli vähä koittanut sammahdella, ja pari kertaa lähtiessä on ollut paikat pimeänä mutta hetken päästä on romu lähtenyt käyntiin. valot ovat kans eläneet omaa elämäänsä siinä määrin että on joskus vaihtanu yhtäkkiä parkeille
Omat ajatukset pyörii virtalukonpohjan maastossa mutta jos jollakin on aikasempaa kokemusta näistä huolista tai arvauksia vian suhteen nii kertokaa ihmeessä
ja autohan oli
900 2.3 vapsu
ja autohan oli
-
Saabisti -77
- "Hölösuu"
- Viestit: 1100
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: no nyt se sitten pimeni!!!
Virtalukonpohjaan kallistusin itekki.
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V60 B4 MHEV -21
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE Powered by jcarlson
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Volvo V50 2.0 TD
Re: no nyt se sitten pimeni!!!
Virtalukonpohja, jos kerran olet varmasti tsekannut kaikki johtimet, ja varsinkin
maajohto.
maajohto.
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
Re: no nyt se sitten pimeni!!!
jep ja sitä lähetään korjaamaan. kuinkas paha homma tuo on irroottaa? keskikonsoli on jo irti.
Re: no nyt se sitten pimeni!!!
Todella helppo homma, muistaakseni haulla löytyy hyvät ohjeet irroittamiseen.kachina kirjoitti:jep ja sitä lähetään korjaamaan. kuinkas paha homma tuo on irroottaa? keskikonsoli on jo irti.
Muistaakseni jossain oli ihan kuviakin (joku linkki).
Itse ostin pohjan motonetistä, ei kannattane käydä ihan saabin tiskiltä, maksoi
hunajaa siellä.
--M-B C 180 Kompressor-- Mutta Saabisti ikuisesti joka IloMetreillä!
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
SAAB 9-5 2.0t Wagon ARC vm. 2001
SAAB 9000 2.0i CD vm. 1997
SAAB 9000 2.0i CC vm. 1988
Re: no nyt se sitten pimeni!!!
juu pohja vaihdettu muttei sano mittään
pitääs mennä vielä mittarin kans hosumaan mutta kun ei viitti ku sataa ja kaikkea...
Re: no nyt se sitten pimeni!!!
Eipä ole kokemusta 9-3:sista erityisemmin, mutta: ensiksi voisit tarkistaa että tuleeko sulake/relesysteemiin jatkuva virta (missä se lieneekään kolkeissa). Jos sinne ei tule virtaa, niin sitten vika on jossain lähempänä akkua. Tonnareissa on erikseen virranjakopalikka akun vieressä josta virrat lähtee "maailmalle", jos sieltä löytyy samanlainen, tarkista että onko siellä kaikki ruuvit kunnolla kiinni.
#1557
2011 9-3SC 2.0T BioPower XWD
1984 99 ("pientä laittoo" = kylki sisässä)
2005 9-3SS 2.0t (ex), 1990 9000 2.0 CDTA (ex), 1981 99 (ex)
2011 9-3SC 2.0T BioPower XWD
1984 99 ("pientä laittoo" = kylki sisässä)
2005 9-3SS 2.0t (ex), 1990 9000 2.0 CDTA (ex), 1981 99 (ex)