Kutsuttiinko täälläAnttiR kirjoitti:Kannattaa kysellä vielä käyttäjäkokemuksia ko madalluksista , ettei käy niinkuin yhdelle tähän topiciin vastanneista.Kertokoot vaikka YV:nä...
Saattaa näet tulla melkomoisen kova ajettava , josko olis harkinnassa vielä vakiota mataprofiilisemmat tassut.
Mulla on Sachsin Sportit ja 55-profiilin renkaat , enkä tosiaankaan haluaisi yhtään jäykempää settiä. Sport-setin yhteydessä puhutaan 1 cm madalluksesta.

Mainittakoon nyt muuten hyvinä puolina mutkakäytöksen lisäksi se, että eilen potkiaisista tullessa kokeilin ihan huvikseni siinä 120kmh alueella vähän enemmän ja humps äkkiä oliki 200 lasissa

http://www.h-r.com/bin/29805.pdfSaab900i kirjoitti:miten toi muutoskatsastus kun ei ole sitä jousien hyväksyntä lappua?
Tulosta ja vie konttorille. Voihan tota linkkiä tyrkyttää kans, jos ne suostuu siellä tulostaa.
Alkuvuodesta oli kans muistaakseni ton neljä kymppiä kun Konit ja H&R:t muutostin.J.N kirjoitti:Muistaakseni 35-40€ oli noin 3 vuotta sitten, kun edellisen kulkineen alustan muustoskatsastin vuosikatsastuksen yhteydessä.Saab900i kirjoitti:Ei kai tuo muutoskatsastus ole kuin muutaman kympin?
Merkinnänhän saa kaikista kulahtaneista osista. Vaihda uudemmat jouset tai paremmat iskarit.9000LPT kirjoitti:Takapään kantavuus tippuu H&R jousilla ja mulla tuli myös merkintä asiasta rekisteriotteeseen.
No ihan varmasti muuttuu. Madallettaessahan rengas kääntyy ylhäältä sisemmäs pyöräkoteloon ja sehän kampeaa alhaalta renkaan sisäreunaa katuun. Iskarien vaihto ei vaikuta kulmiin, kun auton korkeus ei muutu.rami191 kirjoitti:Muuttuuko pyöränkulmat 40 pudotuksella näyttäis,että pyörät harittas renkaanpintaa katuaa sisäreunoista?
-96->, minä jouduin hakemaan paprut kotoa.AP kirjoitti:Muistaakseni vm. 97 tai 98 -> vaaditaan paprut madallusjousista.