Aloin tuossa aamulla ilmaamaan satkun jarruja ja aloitin ohjeen mukaan vasemmasta takakulmasta.
noh nippa tuntui aika helvetin tiukalta ja viimein kun tuntui et nyt aukee niin jäikin nippa käteen ja osa jenkaa jarrusatulaan kiinne.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Jos kierre ei ole karmean juntturassa niin hätätilassa noin varmaan selviää , koska idea on sama kuin bilteman ruuvinirroitussarjassa 20-349 (35 egee). Pitää vain osata valita pora- ja torx/ kuusiokoot sopivasti, valmiissa satsissa ne on mietitty ja kokeiltu ja käsilläkin. IKH: n sivut kertovat mittojakinNroto kirjoitti:sopivan kokoinen torx tai kuusio avain naputtapalla porettuun reikään ja aukaisu.
stara kirjoitti: Jos kierre ei ole karmean juntturassa niin hätätilassa noin varmaan selviää , koska idea on sama kuin bilteman ruuvinirroitussarjassa 20-349 (35 egee). Pitää vain osata valita pora- ja torx/ kuusiokoot sopivasti, valmiissa satsissa ne on mietitty ja kokeiltu ja käsilläkin. IKH: n sivut kertovat mittojakin
http://83.143.217.232/~ikh/ikh2007/layo ... etimet.pdf
Tämäkin on yksi tapa, ja jos haluaa hiukan tehostaa niin fillarin sisäkumi korkinpaikalle johon pumpataan ilmaa.Saabinsti kirjoitti:Minä olen ilmannu kummastakin satkustani jarrut vain avaamalla ilmaropun kerrallaan joksikin aikaa, eli omalla painolla valumalla.
Onnistuu yksin ja tippaakaan ei ole jäänyt ilmaa