Joo, ei se toki kaatopaikalle haise, mutta palaneelle kylläkin.Janihe kirjoitti:Tuosta partikkelin puhdistuksesta vielä. JanneT:n kanssa ollaankin useasti asiasta keskusteltu ja ennen tätä päivää en ole kyllä omassa TiDS:ssä tuota huomannut. Mutta tänään kun ajelin kuumepöhnässä töistä kotiin sairastaan, niin D.T.E:stä tuon kyllä huomasi selvästi. Yhtä äkkiä D.T.E alkoi pienentyä varsin merkittävästi: alle 40 km:n suht rauhallisella ajolla (suurimmaksi osaksi maantieajoa) D.T.E putosi ~700 km:stä alle 550 km:n! Eli helkatin paljon toi tuntuu vaikuttavan. Haju ei sitten pihalla ollut kyllä mikään älytön, mutta syynä tähän saattoi olla myös hajuaistin tilapäinen heikentymä & tajunnan tason alentuma suht. korkeasta kuumeesta johtuen
Tänään sitten vittuili todennäköisesti tuo puhdistusoperaatio. Kaupungilla ajoin, ja kolme kertaa liikennevaloihin pysähtyessä tyhjäkäynti laski 600rpm tasolle ja siitä sitten rykien ja rouskuttaen nousi vähän ylemmäs (rouskutuksesta ja polttoaineen kulumisesta päätellen oli ko. operaatio menossa) ja yhden kerran tyhjäkäynnillä huilatessa (siis löysäsin kaasun ja kierrokset putosi tuonne tyhjäkäynnin lähelle) sammui saatana auto kesken kaiken.
Tiedä sitten pitäiskö huoltoon viedä. Katsotaan nyt seuraavaan kertaan. Oli muuten aika vittumainen kun kaupungissa risteyksessä katoaa jarru ja ohjaustehostus yhtäkkiä. Huomasin tuon toki samantien, eikä siinä sen ihmeempää ongelmaa. Tuli vain mieleen, että jos ois vaimoke ollut puikoissa, niin ei tiedä miten siinä käy jos vastaavassa tilanteessa katoaa tehostukset.