0-100
Ohessa muutama video Saabin pieksännästä. Ahdot menee lähelle vakiota 5000 rpm jälkeen, liekö normaalia? Softa on Maptun 3 ja kuuleri vakio. Tällä foorumilla runsaasti samanlaisen setin omistavia saabisteja, toivoisin kommenttia paineista...meneekö kyyla vaihtoon vai aku vai pitääkö tuota vain sietää
Ekassa pätkä 0-100 km/h jossa pölijyyttäni vaihdoin liian aikaisin kakkoselle..Aikaa en edes lähde veikkaamaan, tuntuu olevan korkeempaa fysiikkaa, vai mitä Vigge? Alle 10 kuitenkin. Keli +25 C.
http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/0-100.avi
Tuossa vetästään aamulla ( +14 C ) ja ilokseni olin huomaavinani pieniä pito-ongelmia
http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/80-120.avi
Sitten vetästään taas helteessä kolmonen melkein tappiin. Paineet hukassa ??
http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/100-150.avi
Älä yritä näitä temppuja kotona. Videoissa esiintyvät henkilöt ovat täysin amatöörejä ilman minkäänlaista koulutusta. Temput on tehty...niin, siis temput, jotka tässä näkyvät, on tehty suljetulla radalla koska ei kai tuommoista visakalloa voi yleisen liikenteen sekaan laskea.

Ekassa pätkä 0-100 km/h jossa pölijyyttäni vaihdoin liian aikaisin kakkoselle..Aikaa en edes lähde veikkaamaan, tuntuu olevan korkeempaa fysiikkaa, vai mitä Vigge? Alle 10 kuitenkin. Keli +25 C.
http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/0-100.avi
Tuossa vetästään aamulla ( +14 C ) ja ilokseni olin huomaavinani pieniä pito-ongelmia

http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/80-120.avi
Sitten vetästään taas helteessä kolmonen melkein tappiin. Paineet hukassa ??
http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/100-150.avi
Älä yritä näitä temppuja kotona. Videoissa esiintyvät henkilöt ovat täysin amatöörejä ilman minkäänlaista koulutusta. Temput on tehty...niin, siis temput, jotka tässä näkyvät, on tehty suljetulla radalla koska ei kai tuommoista visakalloa voi yleisen liikenteen sekaan laskea.
Saabiton
0-100
Noin 6.7-6.8s (lähtö todella vaikea arvioida oikein kun tie ei näy. Saattaa siis olla aavistuksen hitaampi)
100-150 6.1s.
80-120 3.85s.
Hieman heiluu sulla toi ahtoneula vedon aikana. Muuta T5 stage kuskit osaavat varmaan sanoa paremmin onko normaalia vai ei. Itsellä nousee paineet kerralla ylös ja pysyvät siellä kunnes alkavat laskemaan kierroksien mukana.
Noin 6.7-6.8s (lähtö todella vaikea arvioida oikein kun tie ei näy. Saattaa siis olla aavistuksen hitaampi)
100-150 6.1s.
80-120 3.85s.
Hieman heiluu sulla toi ahtoneula vedon aikana. Muuta T5 stage kuskit osaavat varmaan sanoa paremmin onko normaalia vai ei. Itsellä nousee paineet kerralla ylös ja pysyvät siellä kunnes alkavat laskemaan kierroksien mukana.
#1730
500whp.net member
500whp.net member
Juu niin näyttäisi neula vipattavan..
Mulla kans linttaa neulan tappiin ja lähtee laskeen ajan saatossa..
Pitäis tosiaankin käydä itsekkin mittailemassa tuloksia niin tietäisi hieman enemmän näistä kaasautteluista.Sais vähän suuntaa miten oma tonttu käyttäytyy kun pääsee nauhalta katsoon ni kerkee jopa aatella jotain..
Mulla kans linttaa neulan tappiin ja lähtee laskeen ajan saatossa..

Pitäis tosiaankin käydä itsekkin mittailemassa tuloksia niin tietäisi hieman enemmän näistä kaasautteluista.Sais vähän suuntaa miten oma tonttu käyttäytyy kun pääsee nauhalta katsoon ni kerkee jopa aatella jotain..

Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Katso leffa niin näät tuloksetMilli kirjoitti:Juu niin näyttäisi neula vipattavan..
Mulla kans linttaa neulan tappiin ja lähtee laskeen ajan saatossa..
Pitäis tosiaankin käydä itsekkin mittailemassa tuloksia niin tietäisi hieman enemmän näistä kaasautteluista.Sais vähän suuntaa miten oma tonttu käyttäytyy kun pääsee nauhalta katsoon ni kerkee jopa aatella jotain..
