0-100

Yleinen autoiluun ja liikenteeseen liittyvä keskustelu.
se93tbo
"Hölösuu"
Viestit: 2343
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 16:46

Viesti Kirjoittaja se93tbo »

Tomaatissa oli helppo pitää digikameraa toisessa kädessä.
9-3.1972
MtSound
"Viggen"
Viestit: 529
Liittynyt: Pe Tammi 23, 2004 19:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja MtSound »

Teippiä pojat peliin, pari rullaa penkin ympäri. :wink:
jussi
Saab 9³X -10 #2508
OG 900 Cab -87
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

kolmijalka niskatukeen tomii todella hyvin.
#1730
500whp.net member
Speedou
"Hölösuu"
Viestit: 1297
Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 05:00
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Speedou »

Ite pistän kolmijalan sillain, että kumpikin takajalkatila saa yhden jaloista ja sitten keskipaikan selkänojan ja istuinosan väliin survon kolmannen. Sitten yhdellä turvavyöllä kiinni ja hyvin on toiminut.
STCF #3
Talladega
"Turbo"
Viestit: 240
Liittynyt: To Touko 08, 2003 18:08

Viesti Kirjoittaja Talladega »

Ohessa muutama video Saabin pieksännästä. Ahdot menee lähelle vakiota 5000 rpm jälkeen, liekö normaalia? Softa on Maptun 3 ja kuuleri vakio. Tällä foorumilla runsaasti samanlaisen setin omistavia saabisteja, toivoisin kommenttia paineista...meneekö kyyla vaihtoon vai aku vai pitääkö tuota vain sietää :evil:

Ekassa pätkä 0-100 km/h jossa pölijyyttäni vaihdoin liian aikaisin kakkoselle..Aikaa en edes lähde veikkaamaan, tuntuu olevan korkeempaa fysiikkaa, vai mitä Vigge? Alle 10 kuitenkin. Keli +25 C.

http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/0-100.avi

Tuossa vetästään aamulla ( +14 C ) ja ilokseni olin huomaavinani pieniä pito-ongelmia 8O

http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/80-120.avi

Sitten vetästään taas helteessä kolmonen melkein tappiin. Paineet hukassa ??

http://koti.mbnet.fi/ama123/Saab/100-150.avi

Älä yritä näitä temppuja kotona. Videoissa esiintyvät henkilöt ovat täysin amatöörejä ilman minkäänlaista koulutusta. Temput on tehty...niin, siis temput, jotka tässä näkyvät, on tehty suljetulla radalla koska ei kai tuommoista visakalloa voi yleisen liikenteen sekaan laskea.
Saabiton
Vigge
"Hölösuu"
Viestit: 2758
Liittynyt: To Maalis 13, 2003 07:53
Paikkakunta: Manse

Viesti Kirjoittaja Vigge »

0-100
Noin 6.7-6.8s (lähtö todella vaikea arvioida oikein kun tie ei näy. Saattaa siis olla aavistuksen hitaampi)
100-150 6.1s.
80-120 3.85s.

Hieman heiluu sulla toi ahtoneula vedon aikana. Muuta T5 stage kuskit osaavat varmaan sanoa paremmin onko normaalia vai ei. Itsellä nousee paineet kerralla ylös ja pysyvät siellä kunnes alkavat laskemaan kierroksien mukana.
#1730
500whp.net member
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

Juu niin näyttäisi neula vipattavan..
Mulla kans linttaa neulan tappiin ja lähtee laskeen ajan saatossa.. :lol:

Pitäis tosiaankin käydä itsekkin mittailemassa tuloksia niin tietäisi hieman enemmän näistä kaasautteluista.Sais vähän suuntaa miten oma tonttu käyttäytyy kun pääsee nauhalta katsoon ni kerkee jopa aatella jotain.. :P
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
SEPA
"Hirsch"
Viestit: 936
Liittynyt: Ti Loka 14, 2003 19:33
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SEPA »

Milli kirjoitti:Juu niin näyttäisi neula vipattavan..
Mulla kans linttaa neulan tappiin ja lähtee laskeen ajan saatossa.. :lol:

Pitäis tosiaankin käydä itsekkin mittailemassa tuloksia niin tietäisi hieman enemmän näistä kaasautteluista.Sais vähän suuntaa miten oma tonttu käyttäytyy kun pääsee nauhalta katsoon ni kerkee jopa aatella jotain.. :P
Katso leffa niin näät tulokset :wink:
Milli
"Saabisti"
Viestit: 2172
Liittynyt: Su Kesä 08, 2003 21:53

Viesti Kirjoittaja Milli »

SEPA kirjoitti:Katso leffa niin näät tulokset
Ei saanu oikeen selvää.Ja kun mun kone ei näytä sitä ni ihan siistiä. Pitää ottaa uusiksi. :lol: :wink:
Saab 9-5 Griffin -01, Saab 9-5 2.0t -06, Saab 9-5 1.9tids -08
Vastaa Viestiin