Niin ja autonahan on: 9-3 vm 2000
olikohan 35mm jos en väärin muista.axp102 kirjoitti:siis hyvinkäällä tulee törmäämään entistäkin sporttisempiin saabeihin tulevaisuudessa... paljonko hopealuoti tuolla setillä putoaa?
Jos et vielä ole asentanut, niin mittaa lokarista matka vanteen keskelle auton maatessa asvaltilla. Itse piti myös niin mitata, mutta unohtui, eikä nyt tiedä varmaksi miten paljon auto tippuiSaabisti -77 kirjoitti:olikohan 35mm jos en väärin muista.axp102 kirjoitti:siis hyvinkäällä tulee törmäämään entistäkin sporttisempiin saabeihin tulevaisuudessa... paljonko hopealuoti tuolla setillä putoaa?
Ja sit kunhan uudet jouset "asettuu" paikoilleen niin sitten todellinen mitta voi olla lähellä 35mmTomsson kirjoitti:35mm Koni sanoo, mutta ei taida ihan niin paljoa olla käytännössä, kun vanhat väsyneet jouset vaihtaa alta pois. Tai voihan ollakin, mutta kun en mitannut, niin ei osaa sanoaSaabisti -77 kirjoitti:olikohan 35mm jos en väärin muista.axp102 kirjoitti:siis hyvinkäällä tulee törmäämään entistäkin sporttisempiin saabeihin tulevaisuudessa... paljonko hopealuoti tuolla setillä putoaa?
Virheellinen postaus.Saabisti -77 kirjoitti:No niin, nyt olis konin kitti allaAjo ominaisuudet muuttu hurjasti, ei enää auton kaatumisen tunnetta kaarteissa, aivan ku olis ajanu eri autolla. Voin suositella lämpimästi kys alustasarjaa! Madallusta lupaavat sarjalle 35mm, mittasin paljonko auto todellisuudessa putos: n25mm. Luvattu madallus varmaan tulee kunhan juoset asettuvat paikoillen.
Minulla on PFS:ltä tilattu setti OG9-3:ssa. En tiedä onko tuo sama setti vai ei, mutta siinä on Konin keltaiset vaimentimet ja APEX merkkiset keltaiset vieterit. Ollut alla pian 3 vuotta erittäin tyytyväinen olen kyllä ollut.KAPU2 kirjoitti:Ei ole sama setti, vaan noi jouset mitkä tossa setissä tulee on kuulemma jotain kuraa. Itsekin tuota katselin ja ihmettelin hintaa. Mites H&R jouset (löytyykö 900) ja konin iskarit.. moni pitää tuota erittäin pätevänä settinä.