Se on pakopainemittari...Tulee vanhasta EGR-putkesta ja vaihtuu sitten letkuksi ennen tulipeltiä.arttu kirjoitti:Toi oikean puoleinen mittari... onko bensalinjan paine?
http://kuvablogi.com/nayta/1400356/
Aika riskaapelia vetää hyttään kumiletkulla, mutta laita nyt ainakin klemmari varalta letkun juureen ettei ruiki gasolit silmille...
Auto toimii ihan ok tällä hetkellä, ei ole pahveja kärähtänyt vielä yhtään

PA-säätimellä, kun säätää railin paineen alueelle jossa seosmittarin lukema on vaikkapa 14 toimii auto tietysti normaali ajossa ihan normaalisti.
MUTTA...
Kun ahtoja alkaa lisääntyä alkaa tietysti pätkiminen, kun seos menee laihalle. No sitten ruuvaan lisää PA-painetta, niin että auto pysyy myös 1,5 baarin ahdoilla siinä 13-12 pinnassa pätkii se edelleen todella rajusti.
Ainoastaan yli lambda-10 lukemalla moottori vetää nätisti ylhäällä, mutta eihän tämä nyt käy mitenkään järkeen. Joko anturi on sökö tai sitten on säätäjässä vika.
Kertokaa nyt miten saan sen käymään ihan normaali-ajossa siellä 14 pinnassa ja sitten ahdoilla siellä jossain 13 12 hujakoilla.