TTiD
Re: TTiD
Se on tämä nykyinen TTid Aero semmonen Eko-Aero, ei Ego-Aero...
No eikä, itelläkin tää pienoinen Aero-lämmön nousu saattaa kääntyä Ego-Aero-kuumeeksi. Pahinta täs on se ettei se kuume mee ohi edes Aspirinilla...
No eikä, itelläkin tää pienoinen Aero-lämmön nousu saattaa kääntyä Ego-Aero-kuumeeksi. Pahinta täs on se ettei se kuume mee ohi edes Aspirinilla...
Loistava huomio. Rintajoupin keskimääräinen kate per auto hipoo 30%. Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan...joukolainen kirjoitti:Muuten tulli oli tehnyt tuosta samasta autosta veropäätöksen eli arvo 40 tuhatta ja veroja 10800. Kun haet itse vastaavan auton 30 tuhannella ja verot päälle niin säästät melkein 10 tuhatta eli tuolla summalla tyhmät suomalaiset kannattavat Rintajoupin autobisnestä noin suoraan sanottuna.

Tommi - Jäsen 2001
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Saab NG 9-5 Aero XWD ja 9-5 2.3 Turbo Wagon
Saab 900 OG Cabriolet Turbo ja Saab 99
Saab 96
Tunnetustihan auton tuonti ulkomailta ei enää kannata...
. Laskin muutaman kerran autoverotuudistuksen jälkeen ja sain aina "väärän" tuloksen. Laskelmien mukaan se kannatti.
Hiukan puolustaisin tuota automaattia kyllä. Ei sillä suditella, mutta kyllä se käytännössä kiihtyy aika rivakasti. Toki manuaalilla pääsee vikkelämmin, jos on oikea vaihde silmässä.

Hiukan puolustaisin tuota automaattia kyllä. Ei sillä suditella, mutta kyllä se käytännössä kiihtyy aika rivakasti. Toki manuaalilla pääsee vikkelämmin, jos on oikea vaihde silmässä.
Tuohon on hyvä lääke, joka yleensä auttaa. Ota vanha, tyhjä, kulunut nahkalompakko ja hiero sillä hiljalleen kumpaakin ohimoa kunnes kuume alkaa helpottaa.VKe kirjoitti:No eikä, itelläkin tää pienoinen Aero-lämmön nousu saattaa kääntyä Ego-Aero-kuumeeksi. Pahinta täs on se ettei se kuume mee ohi edes Aspirinilla...

Terve!
Itselläni ensimmäinen Saab hankittu tänä keväällä 9-3 SC TTID ja hyvin pelittänyt tähän asti, eli tyytyväinen olen ollut. Mittarissa noin 8000 km.
Tosin eilen huomasin, että auto ei enää liiku samalla tavalla kun ennen. Eli turbo (ahtopaine ei nouse) ei mene päälle ennen kun on kierroksia enemmän kun 2500.. eli kiihtyvyys on tällä hetkellä sama kun olisi 100 Hv tai alle..
Onkohan tuossa turbo mennyt rikki tai pannusta on paineet mennyt pihalle. En osaa sanoa, mutta täytyy maanantaina viedä näytille kun kerran on sitä takuuta reilusti jäljellä.
Onkos kellään tullut samanlaista ongelmaa vastaan?
T. Toube
Itselläni ensimmäinen Saab hankittu tänä keväällä 9-3 SC TTID ja hyvin pelittänyt tähän asti, eli tyytyväinen olen ollut. Mittarissa noin 8000 km.
Tosin eilen huomasin, että auto ei enää liiku samalla tavalla kun ennen. Eli turbo (ahtopaine ei nouse) ei mene päälle ennen kun on kierroksia enemmän kun 2500.. eli kiihtyvyys on tällä hetkellä sama kun olisi 100 Hv tai alle..
Onkohan tuossa turbo mennyt rikki tai pannusta on paineet mennyt pihalle. En osaa sanoa, mutta täytyy maanantaina viedä näytille kun kerran on sitä takuuta reilusti jäljellä.
Onkos kellään tullut samanlaista ongelmaa vastaan?
T. Toube
Ihan kuten TiDS. Ei tule mitään näkyvää. Ja hyvä niin.
Saabclubin jäsen #1079
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Saab 900 Aero T16S Talladega red
Muuttuneeko kilometrien myötä?TTiD kirjoitti:Oletteko huomanneet tai itse olen ainakin pannut merkille, ettei tämä TTiD savuta edes täyskaasukiihdytyksissä, näkyvästi. Kaikki muun merkkiset dieselit töpräyttää aina mustan savupilven lähtiessään?

Nytten on 31tkm ajettu eikä vielä töpräyttele. Olisihan se mukava jos tämäkin päästäisi kunnon woimasavut, kuten kaverin pojan 240 diesel volvo jossa on rekan turbo ja välijäähy.snuggles kirjoitti:Muuttuneeko kilometrien myötä?TTiD kirjoitti:Oletteko huomanneet tai itse olen ainakin pannut merkille, ettei tämä TTiD savuta edes täyskaasukiihdytyksissä, näkyvästi. Kaikki muun merkkiset dieselit töpräyttää aina mustan savupilven lähtiessään?

Turbo²
TTiD kirjoitti:Nytten on 31tkm ajettu eikä vielä töpräyttele. Olisihan se mukava jos tämäkin päästäisi kunnon woimasavut, kuten kaverin pojan 240 diesel volvo jossa on rekan turbo ja välijäähy.snuggles kirjoitti:Muuttuneeko kilometrien myötä?TTiD kirjoitti:Oletteko huomanneet tai itse olen ainakin pannut merkille, ettei tämä TTiD savuta edes täyskaasukiihdytyksissä, näkyvästi. Kaikki muun merkkiset dieselit töpräyttää aina mustan savupilven lähtiessään?
Käy karalalla ja pyydä savua, kyllä sitä saa ruiskutusaikojen kanssa pelaamalla

Tesla Model S Plaid 2023 Track Pack
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021