Eihän näitä nyt pidä mennä editoimaan jälkikäteen.Tomsson kirjoitti:Onnittelut järkivalinnasta! Ei pääse kenenkään katse liimaantumaan koneeseesi pidemmäksi aikaa = turvallisempaa liikenteessä.
Ja mikä parasta, äkkiäkös tuollaisen nimellisen hankintahinnan kerää takaisin. Talvi on taas tulossa, joten ei kun toiminimi pystyyn ja puhelinluotteloon ilmoitus urakoinnista. Teiden aukipito on ihan tuottavaa hommaa, näin kun diisselin hintakin on pohjalukemissa ja muukin verotus lähes yhdentekevää. MUTTA, onhan tuossa 2-toiminen nostolaite? Jos nimittäin oikein ilkeäksi talvi heittäytyy niin jos ei eturenkailla saa painoa, niin monesti on vaikeita paikkoja kun perälevy ei vaan uppoa kovaan jäiseen lumee. Ai mutta, iso diisseli kyllä painaa etuakselia maahan, joten ei huolta.
Ohoh, ihan tässä järki meinasi kiinni leikata. Siis eihän Italiassa lunta näy, tou.
Noh, ei lannistuna. On vielä mahdollisuuksia saada rahat takaisin. Nimittäin tienvarsien niittotyöt. Nurmirikkaheihä varmaan kasvaa myös Italiassa? Tai voihan sitä jälkikäteen sitten Suomessakin sitten koittaa, mutta tietää pitkää päivää, kun työkone kuitenkin sitten jo siinä iässä, että jälleenmyynti arvo rapissut vuosi vuodelta.
Työkoneestasi näyttää surukseni kyllä puuttuvan voiman ulosotto, eli vetokoukkutyöntötankotoimilaite. Nou hätä. Ei se muutaman sadan investointi paikallisessa K-raudassa käypiin laitteisiin tunnu missään. Sateita pitää vaan sitten toivoa, että rikkaheitä kasvaa ja täyttää tienverrat.
Pitemmittä puheitta, onnea nuorelle toiminimelle ja soittelen, jos kinokset käyvät ylivoimaiseksi 17hp Husselle täällä lännessä.
Siitä hieno peli toi koneesi, että sen pitkän matkavaihteen ansiosta pienen Maailman välimatkat eivät pahemmin vaikuta, maksimissaan muutaman päivän. Eli ilmoituksesi voi olla suurempi kuin valtakunnallinen.
Tämä seuraava vinkki on ilmainen.
Olen saanut käsityksen, että Afrikan kuivilla savanneille kuivuus ja pöly vaivaa, eli myrkkyvesitankki koneen perään ja sitovaa suolavettä sinne levittämään.
Olen pahoillani, jos huumori ei osu. Olen nauttinut jokusen oluen ja editoin viestin myöhemmin(huomenna ehtoopäivällä) sivistyneempään muotoon, jos tarve vaatii. Näen tarpeen sitten huomenna.

Tähän sopinee kuva omasta exästä: