Nyt tuli kuitenkin pihalle -91 900i 16v Sedan,mistä ajattelin nakertaa talviauton.Kilvetönhän tuo pahalainen on,mutta ajattelin,että tekniikaltaan ehjä on helpompi viedä leimalle,kuin tehdä kansiremppaa ja vaihteensiirtäjäremonttia tuohon katsastettuun.Siinäkin on leimaa jäljellä vain marraskuun loppuun.
Kysymys olikin se ,miten saa virtalukon ehjänä irti?Vanhassa on ainakin sen verran toimiva ettei katsastusviranomainen hypi silmille,uudemmassa ei kapistusta ole ollenkaan.Vanhasta otan talteen kenties myöskin kaasuiskarit ja vetokoukun.Pakoputkenkin pitäis käydä katin jälkeen ristiin.Niillä ja pienellä Migin käytöllä pitäisi saada uusin kilpiin.Olin jotenkin ymmärtäväni,että -91 16v ei välttämättä tarvitsisi kattia,mutta se selvinnee rekisteriotteesta kunhan sen saan.
Joutilaaksi jää sitten kellarista löytyvät ei-väljät Zenith-Strombergit imusarjoineen,vaihteensiirtäjä-palikat ja B-201 yläpään tiivistesarja.Ja tietysti myös 11/2008 asti leimattu 230000 ajettu 2-ovinen musta ysisatku. Kone- ja vaihteensiirtäjävammaisena.Pikkuosia saa halvalla noutamalla Järvenpäästä ennen lumien tuloa.Sitten on pakko tuupata sulattoon,että säilyy sopu isännöitsijään ja naapureihin

Minut tavoittaa parhaiten 6-22 puhelimella tai sitten yv tai sähköposti peter.teirikari@elisanet.fi
040-7053048,ihmisten aikaan.
Suurin huolihan on tuo virtalukon ehjänä irroittaminen.Käsittääkseni kuskin penkin irroittaminen ja porakoneen käyttö eivät ole välttämättömiä,kunhan käytössä on soveliaat työkalut,ja aika hyvin minulta niitä löytyy.
P.s. Olisin lykännyt muutaman kuvan molemmista mukaan,mutta enpä tiedä kuinka se käytännössä tapahtuisi

Hauskaa yön jatkoja toivottaa Pelle!(Jäsen 3247)