Eikä mitään jeesustelua mistään hydraulikytkimestä, kuluneesta kytkimestä tms

Kyseessä faijan -94 200tkm ajettu ng900 turbo, johon tehty jossain 150tkm:n kieppeillä täysi lootaremppa, ja samalla uusittu vaihteensiirto 9-3 -malliseksi, laakeroitu loota, vaihdettu melkein kaikki rattaat, siirtimet, synkat, koko kytkinpaketti painelaakereineen, jne.
Ja vanha vaijeri oli ihan yhtä huono kuten uusikin, paitsi että räksahti poikki, uuden vaihtoivat taasen merkkihuollossa, ja väittivät että se "oppii oikean asentonsa"

Loota toimii hienosti, kuten kytkinkin, kunhan saisi polkimella säädeltyä kytkintä asiallisesti.. onko ideoita, mielestäni viisainta olisi rakentaa siihen kunnollinen manuaalisäätöinen vaijeri, ja heipata Saabin orkkisvaijeri niin kauas kuin jaksaa heittää?