Fossiili kirjoitti:
Nyt onkin alkanut jo tehonpuute vaivaamaan

ja kiinnostuksen kohteena on täällä varsin pajon asiakkaita saanut Maptun.
Mitenkäs on automaattisaapastelijat, tuoko lisäpollet ja vääntö käytännön kiihdytyksiin (valoista 0-60 km/h) mitään iloa?
"Fossiili"
Terve,
huhtikuusta on vedätelty ja kokemukset ovat olleet varsin positiivisia!
Laitatin maptunin boxin suomen maptunin tallilla, jossa samalla tsekattiin Techillä vikakoodit ja tomskun reaktiot uutuuteen. Kaikki meni hienosti ilman huomauttamisia. Ainoastaan kotimatkalla täytyi hillitä innostusta, kun T7:aa opettaessa meinasi lipsua- siis renkaat
Vaihtoautomatiikka herkistelee S- modella toisinaan mielestäni liiaksikin vaihtamalla herkästi alaspäin. Väännön lisäys on automaatissa huomaamattomampaa, verrattuna manuaaliin. Käytännössä rajuimman tehon lisäyksen huomaa vasta suurilla, eli moottoritienopeuksilla, josta kiihdyttäminen vaihteen lukko päällä tuntuu oikeasti. Lukko tosin aukeaa reilummin kaasua annettaessa...ennen kickdownia.
Kulutus pieneni hieman tasaisella cruisailulla, malttamattomuus kostautuu kuitenkin nopeasti varikkokäyntien muodossa
