Kaveri rupesi epäilemään että kannessa joku vena falskaa ja on lähettämässä kantte koneistamoon. Purku vaiheessa olin jeesaamassa, m.m ettei ne 2 piilopulttia jakopäässä jää kiinni ja kansi mene romuksi...
Kantta irrotellessa huomattiin että jakoketju oli vituillaan. kun kampura YKK:ssa niin pakonokka oli hampaan verran pielessä. Rattaiden välillä oli liian vähänn ketjulenkkejä.
Ketjunkiristin oli rikki. Siitä muovisesta kiristimesta puuttui kunnon pala yläpäästä, kiristäjä oli ulkona 12,5mm

Kone on ajossa toiminut ihan hyvin. Ei ole kalissut eikä mitään muita hälyääniä ole ollut. Ei vain menny päästöt leimasta.
Paljonkohan siitä kiristimestä johtuvaa muovipaskaa on öljypohjassa? Ja mistä uusia ja saako kiinni purkamatta päätykoppaa?
EDIT: Topic