Moi, vaikka ei aivan sama kone olekaan, laitan kuitenkin eilisestä näpertelystäni muutaman rivin.
Laitoin B235R:ään eilen K&N vv suotimen, tyyppikoodiltaan RE-0930 kartiomallisen. Asennus meni hyvin, sillä imuputkien halkaisijat täsmäs toisiinsa suotimen kanssa. Paikan tulisi olla suht' viileä, johon suodattimen sijoittaa. Tilaa suotimelle löytyi omassa kulkineessa alkuperäisestä paikastaan, eli etu oikealta puskurin takaa, josta purin pois orkkis kotelon ja ilmanottoputken. Putsari "roikkuu" saabin imutorven päässä kulmavilkun takana, toistaiseksi ilman roiskesuojaa. Jokin suojakotelo sinne täytyy virittää, sillä alapuolelta on kuralla esteetön pääsy nurkkakoteloon.
Sitten ne fiilikset testiajossa... ahtimen nälkä kuuluu selvästi, suhisee kuin pihakoivu syysmyrskyssä

ja kun nostaa jalan kaasulta huippupaineilla

, tuhahtaa kone selvästi. Mitään näistä em. ei kuulunut aiemmin sisään kabiiniin. Kone reagoi mielestäni kaasuun aiempaa herkemmin. Meno maistuu muutenkin vähän makeammalta, imuääniä siitä lienee kiittäminen.
Filsu on pestävä ja pitkäikäiseksi mainostettu. Hintaa sillä oli Lauttasaaren (Hki) Autoracing:ssä noin 70 €.