Mötikkä on tankin kupeessa oikeella puolella about siinä kohdassa mistä tunkataan takapyörää ylös. Ei paha homma.
Haynesin ohjeen mukaan muistaakseni piti ottaa polttoainepumpun sulake irti, ja pitikö vielä sahata starttia (paineet pois bensajärjestelmästä)
Wissistä;
• Huolehdi hyvästä ilmanvaihdosta! Jos käytettävissä on hyväksytty tuuletusjärjestelmä polttoainehöyryjen imemiseen, sitä pitää käyttää.
• Käytä suojakäsineitä! Pitkäaikainen polttoaineen kosketus voi aiheuttaa ihon ärsyyntymistä.
• Pidä käsillä BE-luokan palonsammutin! Varo kipinöiden muodostumisen vaaraa esim. virtapiirien katkaisemisen, oikosulun tms. yhteydessä.
• Tupakointi on ehdottomasti kielletty.
Onko tuo paineiden poisto miten välttämätöntä? WIS ei moisesta puhu mitään?
Entäs nuo tiivisteet, Motonetin suodattimen mukana tuli kupariset mutta muistan lukeneeni täältä joskus niiden huonoudesta. Voiko sinne jättää alkuperäiset tiivisteet vai ostaa jostain uudet ei-kupariset?
Oli: OG9-3 2.0t 2003 On: 9-3 SS TTiD Aero A6 2008, JC Stage1 + EGR Off (mittarissa noin 190tkm) Muuta: Kiina TECH2
SS kirjoitti:Onko tuo paineiden poisto miten välttämätöntä? WIS ei moisesta puhu mitään?
Entäs nuo tiivisteet, Motonetin suodattimen mukana tuli kupariset mutta muistan lukeneeni täältä joskus niiden huonoudesta. Voiko sinne jättää alkuperäiset tiivisteet vai ostaa jostain uudet ei-kupariset?
Paineet kannattaa poistaa, ei oo paha rasti. Ja todennäköisesti voi jättää orkkistiivisteet. Voiteluainetta kannattaa laittaa pannan torx-ruuviin...
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.
SS kirjoitti:Onko tuo paineiden poisto miten välttämätöntä? WIS ei moisesta puhu mitään?
Entäs nuo tiivisteet, Motonetin suodattimen mukana tuli kupariset mutta muistan lukeneeni täältä joskus niiden huonoudesta. Voiko sinne jättää alkuperäiset tiivisteet vai ostaa jostain uudet ei-kupariset?
Paineet kannattaa poistaa, ei oo paha rasti. Ja todennäköisesti voi jättää orkkistiivisteet. Voiteluainetta kannattaa laittaa pannan torx-ruuviin, Saabilla orkkistiivisteet maksaa 2.5e/kpl...
Autot nyt:
-Ford Mustang Mach1-69 408W 600+ HP, Peugeot 205 1.9GTI Cabrio. Peugeot 106 Rallye 1997. Audi A4 1.8t 2000.