Levyiksi laitoin Motonetista ostetut Ate-Powerdiscit (mitä EI enää Motenista saa..) ja palojen tehtävää suorittaa Lucasin palat.
Asennus ei taaskaan ollut täysin ongelmaton.
Ne 8mm kierteellä olevat torxit, mitkä levyjä pitää paikoillaan (1kpl/puoli), eivät olleet kovin yhteistyökykyisiä ja jouduin poraamaan ne pois!
Lisäksi molempien satuloiden männät olivat MELKO piukassa.. kuskin puoli meni täysin sisään sorkkaraudan avulla ja pelkääjän puoli parimetrisellä rautakangella! Olisiko syytä purkaa ja puhdistaa ne satulat..
No, lopulta levyt ja palat olivat paikoillaan ja lähdin heti pikatietä kotiin. Pysähdyin tutkimaan niitä 2 kilometrin ajon jälkeen P-paikalle ja JUMALAUTI että oikealta puolelta tuli savua!!! Mä luulin oikeesti että koko jarrusysteemi syttyy palamaan

Ajattelin että kaipa ne toisiinsa uutena hetkenaikaa hankaakin (levy ja palat) ja ajelin kotiin. Nyt n.100km:n ajon jälkeen, oikeanpuolen levy kuumenee vieläkin, mutta ei sentään savua enää ja auto pysähtyy hemmetin hyvin
