Jos ei vielä siis ole tullut selväksi, niin tein tekniikanvaihdon 900c:en manuaaliin. Nyt pellin alla on t8 -88 automaatin tekniikka, johon vaihdon 9-5:sesta lähtöisin olevan turbon (Garrett GT...?) Pääsin viikonloppuna tekstailemaan


Muuten kaikki on laitettu samalla tavalla kuin mitä t8:ssa oli alunperinkin, mutta seuraavat asiat mietityttää:
1. Bensapumppu ei välttämättä ole täysin samassa asennossa tankissa kuin missä se oli. (Onko pumpun oltava jossain täysin määrätyssä asennossa bensatankissa?) Kyllä moottori ainettaa saa kun kaasua antaa, mutta alakierroksilla on siis se ongelma.
2. Orggisturbon tilalle laitettu puhallin, mahtaako vaikuttaa niin rankasti säätöihin?
3. Onko seokset päin p**settä? Tekniikan vielä ollessa kiinni toisessa autossa se toimi kyllä moitteettomasti (orggisturbolla).
Tulpat ja virranjakajan kannen olen jo varoiksi vaihtanut. Liikkumaan autoa on pikkaisen vaikea saada, tomaatti ja korkeat kierrokset kun ei oikein sovi yhteen...
Nyt on siis hyvät neuvot kalliit, sillä puolentoista kuukauden vapaa-ajan uhraus ko. projektiin alkaa niin sanotusti vaatia veronsa, joka on suoraan verrannollinen v*tutuskäyrän nousuun...
T. Juke