
TEO5-12b turbo?
TEO5-12b turbo?
Eli tonnariini on vaihdettu joskus normaalin garret t25 (?) sijaan mitsun TEO5-12B ahdin en löytäny haullakkaan että mikä vehje se oikeen on.., ja missä käytetty , ilmeisesti kuitenkin tonnareissa.. 

Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: TEO5-12b turbo?
Alkuperäinen on vissiin Garretin 03 . Mutta joo,, ihmeellisen uudenkarhean näköinen se sun puhallin on kyllä 

Re: TEO5-12b turbo?
Juu.. se taitaaki olla toisiks uusin osa niitten hyväkuntosten laakereitten jälkeen.. jäi vähän harmittaa ku niin hyvät piti vaihtaa pois... 

Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: TEO5-12b turbo?
TE05-12B joka on vakioahdin 90-93 T16 ja S satkuissa sekä '89 mallisissa DI/APC turbotonnareissa.
Re: TEO5-12b turbo?
Myös 90, 91-tonnareissa. 92 taisi tulla t25 B202-koneeseenkin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: TEO5-12b turbo?
Juu mulla on tollanen just. Huutaa hoosiannaa ku syöty, mutta kolme vuotta se on mulla pyöriny. Ja tarkennuksena auto on just toi '89 DI/APC tonnari.hatami kirjoitti:TE05-12B joka on vakioahdin 90-93 T16 ja S satkuissa sekä '89 mallisissa DI/APC turbotonnareissa.
Bypassin kalvo oli revenny tosta niin epäilen että ylimääräset menny silppurista läpi ja samalla viottanut siipiä.
Kaiken kaikkiaan noi mitsut kyl robusteja verrattuna garrettiin.
99T-museopeli