TEO5-12b turbo?

Tonnari, auto johon mahtuu koko suku.
Vastaa Viestiin
009baas
"Viggen"
Viestit: 584
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 12:28
Paikkakunta: Helsinki

TEO5-12b turbo?

Viesti Kirjoittaja 009baas »

Eli tonnariini on vaihdettu joskus normaalin garret t25 (?) sijaan mitsun TEO5-12B ahdin en löytäny haullakkaan että mikä vehje se oikeen on.., ja missä käytetty , ilmeisesti kuitenkin tonnareissa.. :wink:
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Kaide
"Hölösuu"
Viestit: 1681
Liittynyt: Ti Elo 19, 2003 12:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: TEO5-12b turbo?

Viesti Kirjoittaja Kaide »

Alkuperäinen on vissiin Garretin 03 . Mutta joo,, ihmeellisen uudenkarhean näköinen se sun puhallin on kyllä ;-)
009baas
"Viggen"
Viestit: 584
Liittynyt: Ke Marras 12, 2008 12:28
Paikkakunta: Helsinki

Re: TEO5-12b turbo?

Viesti Kirjoittaja 009baas »

Juu.. se taitaaki olla toisiks uusin osa niitten hyväkuntosten laakereitten jälkeen.. jäi vähän harmittaa ku niin hyvät piti vaihtaa pois... :lol:
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
hatami
"Aero"
Viestit: 400
Liittynyt: Ti Marras 04, 2003 21:59
Paikkakunta: Laukaa

Re: TEO5-12b turbo?

Viesti Kirjoittaja hatami »

TE05-12B joka on vakioahdin 90-93 T16 ja S satkuissa sekä '89 mallisissa DI/APC turbotonnareissa.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: TEO5-12b turbo?

Viesti Kirjoittaja Jope »

Myös 90, 91-tonnareissa. 92 taisi tulla t25 B202-koneeseenkin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Passi
"Hirsch"
Viestit: 931
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 10:39
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: TEO5-12b turbo?

Viesti Kirjoittaja Passi »

hatami kirjoitti:TE05-12B joka on vakioahdin 90-93 T16 ja S satkuissa sekä '89 mallisissa DI/APC turbotonnareissa.
Juu mulla on tollanen just. Huutaa hoosiannaa ku syöty, mutta kolme vuotta se on mulla pyöriny. Ja tarkennuksena auto on just toi '89 DI/APC tonnari.

Bypassin kalvo oli revenny tosta niin epäilen että ylimääräset menny silppurista läpi ja samalla viottanut siipiä.

Kaiken kaikkiaan noi mitsut kyl robusteja verrattuna garrettiin.
99T-museopeli
Vastaa Viestiin