Haluan vielä toki huomauttaa, että eihän tuohon ole mitään korimuutoksia tehty, ja nämä modatut aeron palat tehdään niin että alkuperäisistä otetaan muotti ja sitten ne lasikuituiset vain siloitellaan ts, kromilistojen kohdat tasoitetaan ja etupuskurista tehdään yhtenäinen, eli se ei mene kolmeen osaan, kuten originaali. Ja samoin spoileri tehdään yhtenäiseksi. Eli siitä tulee ns aerolook, johon on laitettu erikoinen väri. Ja onhan saabillakin alkuperäisiä 3-kerrosvärejä, tosin ei noin "räikeitä".
Ja siitä olen itsekkin samaa mieltä että jos itselleni aeron saan niin sille ei sitten tehdä minkäänlaisia muutoksia, korkeintaan tekniikkaan ja melkein sekin niin että jos sinne jotain suurempaa tehdään niin vaihdetaan kokonaan toinen tekniikka ja alkuperäiset laitateen silkkiliinan alle säilöön!
Ehkä mä joskus siten saan hommattua sen oman mustan og900 aeron kaikilla varuisteilla, ja tietty mustalla nahkasisustalla. Nyt on tyydyttävä tuohon "aerolookkiin"
edit: niin ja olihan tuo jo kaukana alkuperäisestä kun se minulle tuli.
Ja onpa tuolla kotisivujen alareunassa pari lisäkuvaa, kun on luukkujen rakoset maalatut.
http://www.angelfire.com/extreme4/saapastus/saab.html