Tuskin myynnin ongelmana on SS/SC:n ulkonäkö, on yksi tyylikkäimmistä kokoluokkansa autoista (no ehkä 159:in jälkeen tyylikkäin: http://www.alfaromeo-duebendorf.ch/alfa ... hwarz1.jpg http://www.tuningnews.net/news/070621/a ... 159-ti.jpg vain oma mielipide).Eski kirjoitti: Jep, SVC-kone OG900:n tai 96:n retrokopassa olisi varma menestys
Eski
Vanhan 9-5:n tuotanto pysähdyksiin (ostaako niitä enää kukaan?), ja kolkista jokin kansanversio markkinoille, eikö sen suomi-hintaa saa hinattua esim 5000e alemmas poistamalla turhaa ja kallista roinaa siitä, ei porukka halua maksaa premiumista tuossa kokoluokassa.
Jokin pieni, ja taloudellinen bensaturbo konehuoneeseen (vaikka Volkkarilta se 1.4, jos suostuvat sellaisia myymään). Suht edullinen hinta, pieni, vähäpäästöinen, ja polttoainetaloudellinen moottori taitaisivat olla päivän sana, toki yhtälö voi olla aika mahdoton?
Jos pääsisivät yrityssaneeraukseen, niin oman moottorin suunnittelu käyntiin (jos jostain löytäisivät rahaa siihen), luulisi Saabilta löytyvän moottoripuolen asiantuntemusta, ja innovatiivista ajattelua löytyvän ihan riittämiin, tuskin haluavat enää keskittyä 2-litraisen perusturbokoneen jatkokehittelyyn?