Saivartelun MM-kisat (splitattu ketju)
Re: Sivupeilin peruutustoiminta
Kerta vielä:

Mutta miks siitä pitää tehdä näin kauhee ongelma että minun auto on kaikilla herkuilla ja joillain täydellisesti varusteltu...???
-
- "Hölösuu"
Enää puutu kun että joku pieni-tavaratilainen farkkukuski alkaa isotteleen sedanin peräkonttia vastaan. 

9000CS 2,3
niin...
onko sillä sitten mitään merkitystä jos jonkun mielestä oman auton varustelu on niin ubermahtava, että haluaa herkutella ? omasta mielestäni se on vaan kehu saabia kohtaan...
= herkku
onko sillä sitten mitään merkitystä jos jonkun mielestä oman auton varustelu on niin ubermahtava, että haluaa herkutella ? omasta mielestäni se on vaan kehu saabia kohtaan...

Herkuilla joo!
Toi meijjänsirkuksen Farkku on tosiaan sananmukaisesti KAIKILLA MAHOLLISILLA HERKUILLA,perskeles,imuri meni tukkoon ku viimeks siivosin takapenkin nilviäisten jäljiltä,yök!http://foorumi.saabclub.fi/posting.php? ... 14&t=81596#
-04 2,2tid Femma, kakarankuljetuskone -05 sdi klonksvaagen kolopallo,työmatkasukkula -81 MB 613, koskimelontatukikohta
Mitäpäs jos seuraavaksi väännetäänkin siitä, kenellä on se noloin neekerimallin femma
Olen vahvoilla, hetkessä riipaisen nuot pienet mukavuusvarusteet mäkeen, eikä kukaan vie multa pokaalia

Olen vahvoilla, hetkessä riipaisen nuot pienet mukavuusvarusteet mäkeen, eikä kukaan vie multa pokaalia

2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Jos minä heitän sinne takapenkille Mustinmurkina pötkön niin meetko SINÄ perässä?Mimmi kirjoitti:Muuttuuko KAIKKI autot "kaikilla herkuilla" oleviksi, jos takapenkille heitetään pussillinen munkkipossuja?
Tämä threadi ei johda mihinkään ja näinollen olisikin moderaattoreilta ryhtiliike sulkea koko paska.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Ei vieny Mustilta ruokaa, minä kävin sen pötkön kaupasta ihan varta vasten ostamassa.Mimmi kirjoitti:Meinasitko viedä Mustilta ruoat?JugiBoy kirjoitti:Jos minä heitän sinne takapenkille Mustinmurkina pötkön niin meetko SINÄ perässä?
Eiks ookkin älykästä.