Ecun vaihto

Ensimmäinen uuden ajan malli. Vuodet 1994-2003.
Vastaa Viestiin
Santeri
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: La Helmi 04, 2006 20:46
Paikkakunta: Kouvolan Kuusankoski

Ecun vaihto

Viesti Kirjoittaja Santeri »

Pitääkö ECUa vaihtaessa välttämättä kytkeä akun miinusnapa irti vai riittääkö sulakkeen pois ottaminen? Aikaisemmin kun olen jumpannut noiden boksien kanssa olen ottanut miinusjohdon irti akusta mutta nykyisessä poppikoneessa on senverran paljon säätöjä ja asetuksia että ei viittis nollata sitä.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: Ecun vaihto

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei tarvitse.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2224
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: Ecun vaihto

Viesti Kirjoittaja Hook »

ng900/9-3 T5:ssa on purkkeja vaihdettu jopa autoa pystäyttämättä lennossa.
Kytkin pohjaan ja vapaalle, virrat veke, apumies vaihtaa purkin, virrat päälle, kevyt kytkimen nosto vaihde silmässä ja veto jatkuu taas. Nopeus putoaa ehkä sen 100... > 70..80km/h riippuen vaihtajasta. :mrgreen:

Ps. Tätä ei ole neuvottu missään oppikirjassa, joten omalla vastuulla. :lol:
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Santeri
"Aero"
Viestit: 319
Liittynyt: La Helmi 04, 2006 20:46
Paikkakunta: Kouvolan Kuusankoski

Re: Ecun vaihto

Viesti Kirjoittaja Santeri »

:lol: No onneks mulla ei oo ihan noin kiire. Kiva vaan että ei tarvi aina laitella uudestaan noita asetuksia. Pari iltaa purkkijumppaa tässä takana, on toi T7 suite mahtava ohjelma.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
Vastaa Viestiin