Ecun vaihto
Ecun vaihto
Pitääkö ECUa vaihtaessa välttämättä kytkeä akun miinusnapa irti vai riittääkö sulakkeen pois ottaminen? Aikaisemmin kun olen jumpannut noiden boksien kanssa olen ottanut miinusjohdon irti akusta mutta nykyisessä poppikoneessa on senverran paljon säätöjä ja asetuksia että ei viittis nollata sitä.
9-3 TurboJubilee -02
#2403
#2403
Re: Ecun vaihto
Ei tarvitse.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Ecun vaihto
ng900/9-3 T5:ssa on purkkeja vaihdettu jopa autoa pystäyttämättä lennossa.
Kytkin pohjaan ja vapaalle, virrat veke, apumies vaihtaa purkin, virrat päälle, kevyt kytkimen nosto vaihde silmässä ja veto jatkuu taas. Nopeus putoaa ehkä sen 100... > 70..80km/h riippuen vaihtajasta.
Ps. Tätä ei ole neuvottu missään oppikirjassa, joten omalla vastuulla.
Kytkin pohjaan ja vapaalle, virrat veke, apumies vaihtaa purkin, virrat päälle, kevyt kytkimen nosto vaihde silmässä ja veto jatkuu taas. Nopeus putoaa ehkä sen 100... > 70..80km/h riippuen vaihtajasta.

Ps. Tätä ei ole neuvottu missään oppikirjassa, joten omalla vastuulla.

ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Re: Ecun vaihto

9-3 TurboJubilee -02
#2403
#2403