Saab 9-3 & tyyppi viat
BINGO! Ja mä kun luulin, että se johtuu ilmastoinnin kompuran käynnistymisestä. No, eipä tuo onneksi menoa haittaa. Onko vika itse laturissa vai jännitteensäätimessä? (vai onko samaa palikkaa?)Vigge kirjoitti:Uusi vika listalle.
Ajovalot vilkkuu, tai siis himmenee ja kirkastuu.
Vika on laturissa ja se on myös maahantuojan tiedossa.
Viimeksi muokannut tevisu, Pe Elo 13, 2004 15:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei se meikäläisen auton vasen etupyörä ole 4-pyöräsuuntauksen mukaan oikealla tavalla kenollaan. Vaan se on liian pystyssä ja aiheuttaa kampeamista oikealle.
Yritettiin korjata aurausta muuttamalla, muttei se silti hyvä ole.
Ratista ei uskalla päästää hetkeksikään irti.
Noh niille jotka ajattelee ,että eihän niin saa muutenkaan tehdä ni se 50/60
Yritettiin korjata aurausta muuttamalla, muttei se silti hyvä ole.

Noh niille jotka ajattelee ,että eihän niin saa muutenkaan tehdä ni se 50/60

Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Saab 9-3 2.0t -00
Honda vf750c -95,1000SS
Vigge kirjoitti:Uusi vika listalle.
Ajovalot vilkkuu, tai siis himmenee ja kirkastuu.
Vika on laturissa ja se on myös maahantuojan tiedossa.

En ole kerennyt vielä korjauttaa tuota huohotin juttuakaan (juu, juu pölläyttelee). Tai no, toivottavasti samalla kertaa saa korjattua kaikki nää ihme ooppeli-virukset jotka on saabiin tarttunu

Pitäisköhän piristää itseänsä shoppailemalla maptunilla

#1047 / 900 i8 5d -86 + Opel Astra 1.4T aut. -18
Minunkin autossani valot vilkkuvat toisinaan Viggen kuvaamalla tavalla. Minäkin kuvittelin vilkkumisen liittyvän ilmastoinnin kompuran käynnistymiseen. Onko syytä huolestua? Tietääkö joku, onko vika niin yleinen, että voisi toivoa kutsua maahantuojan maksamaan remonttiin... 

V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)
V***o V60 T4 Momentum aut. -20
99 GL -84, 900 i16 -91, 9-5 2.3T -05, 9-5 Aero -05
Exät: 99x2, OG900x13, 9000x1, NG900x1, OG9-3x2, OG9-5x1 (ja V***oja)
Juu, eikun joukkokannetta vain väsäämään ja pyydetään vielä Puskuri-ohjema tekemään juttu tästäBusiness kirjoitti:onko vika niin yleinen, että voisi toivoa kutsua maahantuojan maksamaan remonttiin...

Ei vaan, olisihan se kiva jos saisi tuollaisenkin vaivan korjattua ennen talven pimeitä päiviä. Eikös 9-3 ole maailman toiseksi parhaimmat H4-ajovalot 9-5 jälkeen

9-5:ssa on H7:setpatse kirjoitti:Juu, eikun joukkokannetta vain väsäämään ja pyydetään vielä Puskuri-ohjema tekemään juttu tästäBusiness kirjoitti:onko vika niin yleinen, että voisi toivoa kutsua maahantuojan maksamaan remonttiin...![]()
![]()
Ei vaan, olisihan se kiva jos saisi tuollaisenkin vaivan korjattua ennen talven pimeitä päiviä. Eikös 9-3 ole maailman toiseksi parhaimmat H4-ajovalot 9-5 jälkeen
Saab 9-3 TTID Vector 2008
Paljompas tiesin ysivitosesta, kiitokset oikaisusta.Frostgrey kirjoitti:9-5:ssa on H7:setpatse kirjoitti:Juu, eikun joukkokannetta vain väsäämään ja pyydetään vielä Puskuri-ohjema tekemään juttu tästäBusiness kirjoitti:onko vika niin yleinen, että voisi toivoa kutsua maahantuojan maksamaan remonttiin...![]()
![]()
Myöhässä heräsin tähänkin topicciin...
Nämä "maailman parhaat H4-valot" selittänee miksi juuri mikään halvemman luokan H4polttimo ei kestä kuukautta autossani...
Puoltamisesta, täällä löytyy yksi (muistaakseni oikealle) puoltava lisää, varmaan ketään ei yllätä että pistin 9-3:n seisontaan keväällä ja olen koko kesän ajanut 15v vanhemmalla Aerolla mukavasti, hymyillen
Nämä "maailman parhaat H4-valot" selittänee miksi juuri mikään halvemman luokan H4polttimo ei kestä kuukautta autossani...
Puoltamisesta, täällä löytyy yksi (muistaakseni oikealle) puoltava lisää, varmaan ketään ei yllätä että pistin 9-3:n seisontaan keväällä ja olen koko kesän ajanut 15v vanhemmalla Aerolla mukavasti, hymyillen

Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
Hehee, meillä emäntä saa ajaa 9-3:lla ja minä teen kuten Nappe ja ajan myös 15v vanhemmalla Aerolla... itseasiassa pitäisikin tästä lähteä nautiskelemaan Aeron rattiinNappe kirjoitti:Puoltamisesta, täällä löytyy yksi (muistaakseni oikealle) puoltava lisää, varmaan ketään ei yllätä että pistin 9-3:n seisontaan keväällä ja olen koko kesän ajanut 15v vanhemmalla Aerolla mukavasti, hymyillen

Eski & Aero
Tohon valojen vilkkumiseen vielä sen verran, että tieto tuli kaverilta joka oli itse käynyt näyttämässä omaa autoansa saabilla. Ko. sälli epäili myös että josko vika johtuisi siitä että kompura lähtee käymään. Saabilta oli annettu ymmärtää että vika on laturissa tarkemmin diodisillassa. Ko. vika on tunnistettu tyyppiviaksi ja sitä kuulema ilmenee myös aivan uusissa saabeissa
Asialla ei kuulema voi tehdä mitään, tai voi mutta esim uusi laturi ei vikaa poista. Ja jos poistaa niin kyllä ne fikkarit taas hetken päästä alkaa vilkkumaan.
Omassa autossa en ole pannut merkille että fikkarit vilkkuu, mutta en myöskään väitä ettei ne niin tekisi. Asian toteaminen vaatisi varmaan enemmän pimeän ajoa, jota minulle kertyy suhta vähän. Täytyypä tutkia esim tänään potkijaisten jälkeen.

Omassa autossa en ole pannut merkille että fikkarit vilkkuu, mutta en myöskään väitä ettei ne niin tekisi. Asian toteaminen vaatisi varmaan enemmän pimeän ajoa, jota minulle kertyy suhta vähän. Täytyypä tutkia esim tänään potkijaisten jälkeen.
500whp.net member
500whp.net member
On tevisu heinolassa nähty muutaman kerrantevisu kirjoitti:Höh...taaskin mun harmaavarpunen on jäänyt ihan huomiotta...sen siitä saa kun muuttaa Heinolaan...
![]()
Miten tuo Sampan tonnari voi muka herättää huomiota...sehän on niin huomaamaton...

eikös heinolaan voisi saada kokoontumisen aikaan kun näitä saappeja taitaa jo heinolassaki olla.
no jos tulisi katsomaa ens kerral LTS:n renkaan potkimista.....

Mercedes CL500
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin
Mercedes SL500 X 2
Mercedes R320L
Saab 900S
Pontiac Trans am 87 ls1
Ja jotain muitakin