9000LPT kirjoitti:
Kaksi kolisevaa konetta purkaneena, veikkaan kampiakselin laakerin olevan syyllinen kolinaan, niin lohko ja kampiakseli menevät vaihtoon + 0-2 kiertokankea. Tehtiinkö tähän jo tasapainoakselin ketjun poisto? Jos pääset pelkillä kiertokangen laakerien hajoamisella, niin silloin riittää kampiakselin ja hajonneiden kiertokankien vaihto. PS. 2.3i 94-> on samat kiertokanget.
Toisessa koneessa oli päässyt edellisessä remontissa käytetyt tiivisteliimat kiertoon ja toisessa koneessa oli tasapainotusakselien alaratas pettänyt.
Joo. Tämä kone pitää sellaista meteliä ettei enää pelkkä kiertokangen laakerin naputus ole mitään siihen verrattuna, totaalituhoa siis kylläkin epäilen.  Tuo kun ei ole pelkkää kolinaa vaan siellä on sellainen todella ikävä laahaava kitinä mukana ja alkoi ihan yhtäkkiä juuri kun edellisestä jakoketjun rallatuksesta pääsi eroon.
Olenkos värässä luulossa etä sen kampuran saattaa saada koneistettua mikäli purkamisen tielle lähden ?
Tasapainoakselin kettinki lähti mäkeen aikoja sitten.
NIINJOO: Saattaa olla että oma motivaatio on vähissä kun tila-auto pitää ostaa kuitenkin ja tämä laite lähtisi kuitenkin myyntiin , joten jos kiinnostaa proggis niin tästä saa tolkuttomasti aikaa ja vaivaa nielleen hienon tonnarin HALVALLA  
