Ensiksi itse itselleni vastaten "WIS löytyy tieto "jos autossa... ES2 tai ES3...voidaan siihen liittää Aux kaapeli.."tsaarela kirjoitti:Kerro, kuinka kävi. Pitää itsellä katsoa, minkälainen tuo FM-lähetin on. Itsellä on toinenkin, mutta se on pelkästään patterikäyttöinen. Tuommoinen sytkäriplugiksi muotoiltu on kyllä näppärä ja stereojakki on periaatteessa samassa paikkaa kuin AUXissakin.Twarrior kirjoitti:Kyllä tässä vielä elätellään toiveita ihan oikeasta AUX liitynnästä. Eilen ehdin valmistaa kaapelin ja mahdollisesti tänään olisi asennuspäivä, huomenna TECHIItsaarela kirjoitti:Ostin Biltemasta suoraan sytyttimeen kytkettävän FM-lähettimen. Mahtuu hyvin sinne keskikonsolin säilytystilaan. Maksoi 9,90 ja soi ainakin itselle ihan riittävän hyvin. Löytyy Bilteman sivuilta numerolla 24610.katsotaan miten ehtii
Eikö tuota kaapelia saa liitettyä ES1 järjestelmään? Onko kenelläkään että tietää sen varmasti toimivan."
AUX kaapelin voi kytkeä kaikkiin järjestelmiin TECHII:lla myös ES1 (03-06).
Ja sitten tsaarelalle; oma asennus AUX onnistui ihan hyvin ja kaapelikin tuli itse tehtyä. Kaikki osat + TECHII yhteensä 25Eur, jos itse työlle ei lasketa hintaa