No juu, turbo vaihdot jäi tässä äänestyksessä hopialle

.
Väännöllä pitäis pärjätä,enkä halua senkaltaista paukkua mitä turbo tekee, mulla oli sellanen just tossa talvella.
Talossa on jo kaks dieseliä ja toi Suap jää molemmille pikku kisailussa.
Noloa!!!
En toisaalta ajatellut tehdä tästä elämäntyötä, viritellä tota muuten saamarin mukavaa autoa.
Käytin ton emännän Jeepin (Grand Cherokee 2.7d)moottorin ohjaus optimoinnissa ja ero oli huikea.
Mennessä olin hiukan skeptinen koko juttuun mutta pakko myöntää että se kyllä toimii. Ja kulutus on ihan samoissa, ehkä karvan pienempi..ei kuitenkaan yhtään isompi kuin ennenkään.
Täytyy kurkkia tonne Obeliksin puolelle jos siellä olis jotain bolt on juttuja jolla sais tota alavääntöä paremmaks.
Se on kyllä hassu kun tuntuu että se nukahtaa koko laitos hetkeks, mutta kyllähän se sitten liikkuu kun vaan jaksaa pitää töppöstä oikosena.Sen mitä liikkuu, ja ei avon nyt tarvii olla mikään raketti, lähinnä haluan sen alaväännön "nukahduksen" pois.
Saiskohan mun Audista helposti vaihdettua koneen tohon

(202kw)
Ja sit yks oikein paha puute; ei ole vakionopeuden säädintä!!! Se on tohon saatava ehdottomasti, pitää vaan selvittää mitä kaikkea siihen pitää hommata.
Aikoinaan 9-5 riitti kun ostin viiksen jossa oli vakkarin napit.Se oli onnistunut tuunaus, ja edullinen.
Jos joku on ratkaissut selkeän ja suht yksinkeretaisen tavan saada puhtia tohon niin kiitollisuudella otan tietoa vastaan.