Tänään satku sai taas kokea mootorin Pesun ja puhdasta tuli samalla kun lähdin ajelemaan sitten pesu tuokion jälkeen niin huomasin että Check engine alkaa palamaan mutta auto toimii juuri niinkun ennenkin. kävin katsomassa kaikki liittimet tarkastettu ja kiinni olivat. yritin myös ottaa plus navan hetkeksi irti mutta vielä se valo palaa. kannataako huolestua vai onko se vaan kosteus? Jos on vaan kosteus niin loppuuko se check omia aikojaan vai pitääkö mennä nollaamaan ?
Kiitokset tästä. äskön kävin kokeilemassa ja vielä tuo lamppu siellä palaa mutta auto toimi niinkun pitää eli ei mitään vikaa. Niinkun tossa kyselin niin sammuuko jossain vaiheessa itse vai pitääkö mennä nollaamaan Vai onko parenpia vinkkejä ?
Kannattais varmaan kattoa kaikki sulake/rele boxit kone huoneesta josko ovat vettä täys Meinaan kokemusta on viime kesän koneen pesusta ja se tarvitsee ilmanpainetta ja kosteuden poistajaa
Anteeksi tyhmä otsikko mutta tyhmä oli kysymyskin ongelma ratkesi kun akku napa oli noin 20min irti ja tuli tuo kuivuri apuun !! eli ongelma oli kaikkien rakastama VESI.
pistetään tähän jatkoksi omakin ongelma kun en jaksais aloittaa uutta aihetta.
eli se sama tuikku palaa mullakin (check engine) heti kun on ajanut noin muutaman satametriä. pelkästään virrat päällä ei vilkuta mitään vaan pelkästään palaa. mikähän mahtais olla vikana? liittimet tarkastelin mutta ei satu vikaa silmään, samoin putsasin egr:n ja tällä kertaa myös imusarjan ja vaihdoin tiivisteet = ei apua. ehdotuksia?
näin kai se on tehtävä jos ei kukaan osaa sanoa suoralta kädeltä että mikä mahtaa olla rikki. ei voi kyllä isovika olla ku hyvin pelittää muuten. mitäs sellanen testeri maksais jos sellasen ostais itselle ja mistä sellasen vois tilata?
ei tarvitsis joka kerta viedä sitä luetettavaksi.
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta