Hmm
Hmm
Tänään satku sai taas kokea mootorin Pesun ja puhdasta tuli samalla kun lähdin ajelemaan sitten pesu tuokion jälkeen niin huomasin että Check engine alkaa palamaan mutta auto toimii juuri niinkun ennenkin. kävin katsomassa kaikki liittimet tarkastettu ja kiinni olivat. yritin myös ottaa plus navan hetkeksi irti mutta vielä se valo palaa. kannataako huolestua vai onko se vaan kosteus?
Jos on vaan kosteus niin loppuuko se check omia aikojaan vai pitääkö mennä nollaamaan ? 
Re: Hmm
Kiitokset tästä. äskön kävin kokeilemassa ja vielä tuo lamppu siellä palaa mutta auto toimi niinkun pitää eli ei mitään vikaa. Niinkun tossa kyselin niin sammuuko jossain vaiheessa itse vai pitääkö mennä nollaamaan
Vai onko parenpia vinkkejä ?
-
ballantine
- "Aero"
- Viestit: 426
- Liittynyt: Ti Loka 24, 2006 12:41
-
Viggenisti
- "Turbo"
- Viestit: 220
- Liittynyt: Su Maalis 15, 2009 17:39
- Paikkakunta: Oulu
-
Markus boy
- "Ruisku"
- Viestit: 147
- Liittynyt: Pe Helmi 03, 2006 08:00
Re: Hmm
Kannattais varmaan kattoa kaikki sulake/rele boxit kone huoneesta josko ovat vettä täys
Meinaan kokemusta on viime kesän koneen pesusta ja se tarvitsee ilmanpainetta ja kosteuden poistajaa 
Re: Hmm
Saat anteeksi, jos otat opiksesi.jyppe87 kirjoitti:Anteeksi tyhmä otsikko mutta tyhmä oli kysymyskin
#3418
Re: Hmm
Ketjun aloittaja pystyy muokkaamaan ketjun otsikkoa jälkikäteenkin.
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
-
whistler
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 11:59
- Paikkakunta: k-nummi-riihimäki
Re: Hmm
pistetään tähän jatkoksi omakin ongelma kun en jaksais aloittaa uutta aihetta.
eli se sama tuikku palaa mullakin (check engine) heti kun on ajanut noin muutaman satametriä. pelkästään virrat päällä ei vilkuta mitään vaan pelkästään palaa. mikähän mahtais olla vikana? liittimet tarkastelin mutta ei satu vikaa silmään, samoin putsasin egr:n ja tällä kertaa myös imusarjan ja vaihdoin tiivisteet = ei apua. ehdotuksia?
eli se sama tuikku palaa mullakin (check engine) heti kun on ajanut noin muutaman satametriä. pelkästään virrat päällä ei vilkuta mitään vaan pelkästään palaa. mikähän mahtais olla vikana? liittimet tarkastelin mutta ei satu vikaa silmään, samoin putsasin egr:n ja tällä kertaa myös imusarjan ja vaihdoin tiivisteet = ei apua. ehdotuksia?
Saab 9-3 2.2TId + nissan 200sx s14a-00 + nissan 300zx z32TT -92
-
whistler
- "Tuplakaasari"
- Viestit: 66
- Liittynyt: Ke Maalis 18, 2009 11:59
- Paikkakunta: k-nummi-riihimäki
Re: Hmm
näin kai se on tehtävä jos ei kukaan osaa sanoa suoralta kädeltä että mikä mahtaa olla rikki. ei voi kyllä isovika olla ku hyvin pelittää muuten. mitäs sellanen testeri maksais jos sellasen ostais itselle ja mistä sellasen vois tilata?
ei tarvitsis joka kerta viedä sitä luetettavaksi.
ei tarvitsis joka kerta viedä sitä luetettavaksi.
Saab 9-3 2.2TId + nissan 200sx s14a-00 + nissan 300zx z32TT -92
- sabatti 96
- "Hölösuu"
- Viestit: 1109
- Liittynyt: Ma Helmi 25, 2008 16:28
- Paikkakunta: Knummi
Re: Hmm
Biltemassa on OBDII-vikakoodien lukija 79e
SAAB 9-3 T7 -99/00 HOT SE Ei tällä vielä kuuhun mennä
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta
SAAB 9-3 -98 2.0 cabriolet
SAAB 96 -75 Das Båten
Tunturi pappa Delivery Automatic -74
Bella 440 TL & yamaha 50+ vauhtipotkuri
Fordson super dexta