moron.
Nyt sitten taas kerran laitetaan foorumilaisten tietotaitoa testiin, eli mikä mahtaa paukahtaa etupäässä, kun jarruttaa oikein tunteella.. jokin sielä on löysä, mutta kun ei ole tullut vastaan ainakaan pikaisella tarkastelulla.
Kunnon jarrutuksella, siis ihan oikeasti jarrutus, eli 100 vauhtia ja siitä jarrua ihan tunteella. Kuuluu 1 pamaus, joka tuntuu hiukan takapuolessakin. Toista kertaa ei kuulu ennen uutta kiihdytystä.. Varmaankin joku nivel, mutta mikä.
ja sitten se toinen asia, eli onko mitään järkevää vaihtoehtoa etupään iskunvaimentimiksi noiden bilstein sporttien tilalle.. Pitäs meinaan vaihtaa..
Tuntuu noita valmistajia olevan melko nihkeesti. Ja juu kyllä, pitää kestää madallusta, ja täytyy olla "sportti" iskarit.. eivät kestä mun käyttöä tavan tolpat kovin kauaa..
Eikä pidä ymmärtää väärin. Bilsteinit on olleet oikein laadukkaat, mutta vois kait sitä jotain muutakin koittaa välillä..
mikä paukahtaa ikävästi jarrutuksessa.. ja iskari asiaa.
mikä paukahtaa ikävästi jarrutuksessa.. ja iskari asiaa.
Turkka Kivelä #(ei voi muistaa ulkoa),
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
9-5 2.3 AERO -08, VARA käyttis talvirenkailla.
9000 2.3 CDTA griffin -97, 96 -77, harrasteet, ei talvipyöriä.
Re: mikä paukahtaa ikävästi jarrutuksessa.. ja iskari asiaa.
Meikäläisella kanssa samantyylinen juttu. Ei tosin aina, mutta välillä kuuluu pieni paukahdus jarruttaessa. Onkos tosta mitään haittaa?
9-5 2.0t Vector Griffin -10 & OG900 i16 -89 & 9-3 2.0T -01 MapTun Stage 1
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
Ex:9-5 2.3t BioPower -04, 9-3 Aero ss 2.0T -05 Stage 1, 9000cs 2.0t -97 ja 900ng 2.0t -95
#4992
-
- "Hirsch"
- Viestit: 944
- Liittynyt: Pe Huhti 28, 2006 01:07
- Paikkakunta: Vantaa
Re: mikä paukahtaa ikävästi jarrutuksessa.. ja iskari asiaa.
joskus todettu muussa autossa kun
että renkaan pulttien kiristys/jälkikiristys saattaa auttaa moiseen...jarrusatula myös joskus todettu paukkuvaksi...

900 2.3T -95 RE85, BMW 335da -07
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
NF Metals ,Tech Line kitka- ja lämmönhallinta pinnoiteet. esim.pakosarjat, männät, palotilat, laakerit jne.
Re: mikä paukahtaa ikävästi jarrutuksessa.. ja iskari asiaa.
Onko jarrusatuloissa satuloiden molempia osia toisiinsa kiinni vetävät "jouset" paikoillaan? Nämä on siis ne rautalankahäkkyrät satulan ulkoreunalla.
Eero Tiainen
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
T7 & T8 JC performance.
Kysy!
Re: mikä paukahtaa ikävästi jarrutuksessa.. ja iskari asiaa.
Mulla oli irti toiselta puolelta edestä ja aiheuttaa peruutettaessa klonksahtavan äänen , joka kyl täräyttää koko senpuolen alakertaa.Jää helposti huomaamatta.Rengas irti vaan ja kattelemaan... vai tartteekohan edes ottaa regnasta pois jos pääsee käsiks satulaan ja kokeilee heiluuko ne palat siinä satulassa.Coltti kirjoitti:Onko jarrusatuloissa satuloiden molempia osia toisiinsa kiinni vetävät "jouset" paikoillaan? Nämä on siis ne rautalankahäkkyrät satulan ulkoreunalla.
Saab 9-5 Aero 2000 (Saab 9-5 vector 2003 900 2.0 -89 9000 2.0tA -89 9000 2.3iA -90 9000 2.0t -98 9-3seA 2001 9000 Aero -96 9000 2.0t -97 9000 2.0t -96)
Re: mikä paukahtaa ikävästi jarrutuksessa.. ja iskari asiaa.
Etutukivarren aluumiini holkit tai taaempi kumipusla (jos ei ole uretaanista).turkkaki kirjoitti:moron.
Nyt sitten taas kerran laitetaan foorumilaisten tietotaitoa testiin, eli mikä mahtaa paukahtaa etupäässä, kun jarruttaa oikein tunteella.. jokin sielä on löysä, mutta kun ei ole tullut vastaan ainakaan pikaisella tarkastelulla.
Kunnon jarrutuksella, siis ihan oikeasti jarrutus, eli 100 vauhtia ja siitä jarrua ihan tunteella. Kuuluu 1 pamaus, joka tuntuu hiukan takapuolessakin. Toista kertaa ei kuulu ennen uutta kiihdytystä.. Varmaankin joku nivel, mutta mikä.
ja sitten se toinen asia, eli onko mitään järkevää vaihtoehtoa etupään iskunvaimentimiksi noiden bilstein sporttien tilalle.. Pitäs meinaan vaihtaa..
Tuntuu noita valmistajia olevan melko nihkeesti. Ja juu kyllä, pitää kestää madallusta, ja täytyy olla "sportti" iskarit.. eivät kestä mun käyttöä tavan tolpat kovin kauaa..
Eikä pidä ymmärtää väärin. Bilsteinit on olleet oikein laadukkaat, mutta vois kait sitä jotain muutakin koittaa välillä..
Saabisti kolmannessa polvessa
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx
900 Aero -87
Honda CBR 1100xx