innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Autoja voi muokata ja säätää. Täällä voit vaihtaa mielipiteitä aiheesta.
Jope
-
Viestit: 4173
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 13:54
Viesti:

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja Jope »

Saat varautua vikakoodeihin, tai sitten sun pitää kusettaa jonkinlainen tehovastus ECUlta tuleviin lambdan lämmitysjohtoihin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Eilen löytyi inspiraatio tuon otsikonmukaisen setin asennukseen.
Pikkuisen nousi kylmähiki otsalle kun mittari ei aluksi lähtenytkään pelaamaan.
No onneksi vika löytyi,olin tehnyt yhden huonon juotoksen. :oops:

Läppäriin en vielä tuota kiinni saanut koska tuossa on muinainen liitin ja tarvitsee välikappaleen siihen väliin että saa usb-liittimellä kiinni koneeseen.
Mitä lie tehtaalla ajateltu,eihän noita rs 232 liittimiä uusista koneista oikeastaan enää löydy.
Suppari
"Hölösuu"
Viestit: 2178
Liittynyt: Su Tammi 25, 2004 20:02

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja Suppari »

En tiedä onko vika moottorinohjaukseen liitetyssä tietokoneessa,johdotuksissa vai itse pömpelissä mutta välillä näyttää AFR arvo kiinteää 7-9 AFR arvoa,hetken päästä voi taas herätä..
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

Mulla on täyskiihdytyksessä afr arvo 13.
Vissiin saisi olla hieman rikkaammallakin?
Tosin asfaltilla en ole vielä päässyt kokeilemaan,toi arvo tulee hiekalla 3 vaihteella villisti sutien.

Ensi viikon alussa olisi tarkoitus lähteä katsomaan todelliset arvot isoilla vaihteilla maantiellä.
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

Mites saako tosta lc-1:sen lähdostä og900:sen luukkaan laatikolle sopivaa tietoa?
900 S -90
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

DyhWe kirjoitti:Mites saako tosta lc-1:sen lähdostä og900:sen luukkaan laatikolle sopivaa tietoa?
Täähän kiinnostaisi minuakin,tietääkö joku ja mitä etua tuosta saataisiin?
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

tomaatti kirjoitti:
DyhWe kirjoitti:Mites saako tosta lc-1:sen lähdostä og900:sen luukkaan laatikolle sopivaa tietoa?
Täähän kiinnostaisi minuakin,tietääkö joku ja mitä etua tuosta saataisiin?
Eipä kai muuta, kuin että tarvitaan yksi lambda-anturi vähemmän.
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Ei saa lucakselle LC-1:stä signaalia. Lucas haluaisi titania-anturin eli muuttuvan vastuksen, zirconia ja laajakaistan kapeakaista-emulaatio puolestaan tuottavat jännitettä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Vastaa Viestiin