innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Saat varautua vikakoodeihin, tai sitten sun pitää kusettaa jonkinlainen tehovastus ECUlta tuleviin lambdan lämmitysjohtoihin.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Eilen löytyi inspiraatio tuon otsikonmukaisen setin asennukseen.
Pikkuisen nousi kylmähiki otsalle kun mittari ei aluksi lähtenytkään pelaamaan.
No onneksi vika löytyi,olin tehnyt yhden huonon juotoksen.
Läppäriin en vielä tuota kiinni saanut koska tuossa on muinainen liitin ja tarvitsee välikappaleen siihen väliin että saa usb-liittimellä kiinni koneeseen.
Mitä lie tehtaalla ajateltu,eihän noita rs 232 liittimiä uusista koneista oikeastaan enää löydy.
Pikkuisen nousi kylmähiki otsalle kun mittari ei aluksi lähtenytkään pelaamaan.
No onneksi vika löytyi,olin tehnyt yhden huonon juotoksen.

Läppäriin en vielä tuota kiinni saanut koska tuossa on muinainen liitin ja tarvitsee välikappaleen siihen väliin että saa usb-liittimellä kiinni koneeseen.
Mitä lie tehtaalla ajateltu,eihän noita rs 232 liittimiä uusista koneista oikeastaan enää löydy.
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
En tiedä onko vika moottorinohjaukseen liitetyssä tietokoneessa,johdotuksissa vai itse pömpelissä mutta välillä näyttää AFR arvo kiinteää 7-9 AFR arvoa,hetken päästä voi taas herätä..
///M
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Designed by computer, built by robot, driven by moron. BMW.
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Mulla on täyskiihdytyksessä afr arvo 13.
Vissiin saisi olla hieman rikkaammallakin?
Tosin asfaltilla en ole vielä päässyt kokeilemaan,toi arvo tulee hiekalla 3 vaihteella villisti sutien.
Ensi viikon alussa olisi tarkoitus lähteä katsomaan todelliset arvot isoilla vaihteilla maantiellä.
Vissiin saisi olla hieman rikkaammallakin?
Tosin asfaltilla en ole vielä päässyt kokeilemaan,toi arvo tulee hiekalla 3 vaihteella villisti sutien.
Ensi viikon alussa olisi tarkoitus lähteä katsomaan todelliset arvot isoilla vaihteilla maantiellä.
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Mites saako tosta lc-1:sen lähdostä og900:sen luukkaan laatikolle sopivaa tietoa?
900 S -90
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Täähän kiinnostaisi minuakin,tietääkö joku ja mitä etua tuosta saataisiin?DyhWe kirjoitti:Mites saako tosta lc-1:sen lähdostä og900:sen luukkaan laatikolle sopivaa tietoa?
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Eipä kai muuta, kuin että tarvitaan yksi lambda-anturi vähemmän.tomaatti kirjoitti:Täähän kiinnostaisi minuakin,tietääkö joku ja mitä etua tuosta saataisiin?DyhWe kirjoitti:Mites saako tosta lc-1:sen lähdostä og900:sen luukkaan laatikolle sopivaa tietoa?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Re: innovate LC-1+LSU+G2 Ja muutakin innovate ihmettelyjä.
Ei saa lucakselle LC-1:stä signaalia. Lucas haluaisi titania-anturin eli muuttuvan vastuksen, zirconia ja laajakaistan kapeakaista-emulaatio puolestaan tuottavat jännitettä.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com