HMK kirjoitti:9-5T kirjoitti:Eli ongelma ei ole öljyn vaihdossa vaan jossain muualla.Maikki kirjoitti:9-5T:llä kilometrejä kertyy pikkasen eri tahtiin kuin keskivertoautoilijalla ja moottori on myös käyntilämmin toisinkuin 3km kauppaan ja takaisin ajolla joten ongelmia ei pitäisikään olla![]()
.
En ole kuullut, että esim. vastaavanikäisissä saksalaisissa olisi vastaavia moottoriongelmia.
Mites esimerkiksi VAG 2.5 V6 TDI legendaaariset 100tkm kohdalla loppu kuluvat nokat? 2.7 biturbossa on VAGin puolella ollut myös vastaavia öljyn pikeentymisongelmia kuin T7:ssa.
1.8T-myllyt ovat myös painineet erinäisten ongelmien kanssa.
Niin, ja noissa pikkumoottorisissa VAGineissa ja toisaalta isolla dieselillä varustetuissa BMW:issa on noita tomaattilaatikoita paukkumut melko kiitettävää tahtia.
Aina se autoilu kallista on, ja voithan laittaa sen T5-myllyn sen T7 tilalle jos sille tuntuu.