ekark1 kirjoitti:Miksiköhän pitää pilata auton hyvät ajo-ominaisuudet renkailla,jotka voivat tehdä ajosta suorastaan "painajaismaista"![]()
Nieponi maiju
No esimerkiksi 16" 205-leveillä kumeilla autosta tulee huomattavasti jämäkämpi ajettava, ei huoju kuten 15" 185 leveillä tekee. Miinuksena pienoinen uraherkkyyden lisääntyminen, mutta kaikkea ei voi saada.Miksiköhän pitää pilata auton hyvät ajo-ominaisuudet renkailla,jotka voivat tehdä ajosta suorastaan "painajaismaista"![]()
Nieponi maiju
Ok, kiitos selvennyksestä. Enpä ole ennen törmännyt autoon jossa tuohonkin väliin on laitettu kumia, ei ole ihme, jos ohjaus on "hieman" epätarkkaSS: Nämä ovat ne puslat joilla raidetangot kiinnittyvät hammastankoon ja jos joku on noita tilaamassa niin minä oon valmis lyöttäytymään kimppaan.
En usko että näillä olisi mitään kielteisiä vaikutuksia, vaihtokin pitäisi sujua aivan käden käänteessä, koska nuo uretaaniversiot näyttäisivät olevan kaksi osaiset.SS kirjoitti:No esimerkiksi 16" 205-leveillä kumeilla autosta tulee huomattavasti jämäkämpi ajettava, ei huoju kuten 15" 185 leveillä tekee. Miinuksena pienoinen uraherkkyyden lisääntyminen, mutta kaikkea ei voi saada.Miksiköhän pitää pilata auton hyvät ajo-ominaisuudet renkailla,jotka voivat tehdä ajosta suorastaan "painajaismaista"![]()
Nieponi maiju
Ok, kiitos selvennyksestä. Enpä ole ennen törmännyt autoon jossa tuohonkin väliin on laitettu kumia, ei ole ihme, jos ohjaus on "hieman" epätarkkaSS: Nämä ovat ne puslat joilla raidetangot kiinnittyvät hammastankoon ja jos joku on noita tilaamassa niin minä oon valmis lyöttäytymään kimppaan.
Mitenköhän paljon noilla on vaikutusta? Ovatko vaikeat vaihtaa ja paljonko vaikuttavat sisämeluun? Kiinnostusta voisi olla...
Hmmmm.MrG kirjoitti:
SS: Nämä ovat ne puslat joilla raidetangot kiinnittyvät hammastankoon ja jos joku on noita tilaamassa niin minä oon valmis lyöttäytymään kimppaan.
Mun autossa jopa katsastusmies intaantui haukkumaan orkkis puslia.![]()
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=623
Niin minä ainakin ymmärsin ja ulkonäkökin viittaa sinne.MacTurbo kirjoitti:Hmmmm.MrG kirjoitti:
SS: Nämä ovat ne puslat joilla raidetangot kiinnittyvät hammastankoon ja jos joku on noita tilaamassa niin minä oon valmis lyöttäytymään kimppaan.
Mun autossa jopa katsastusmies intaantui haukkumaan orkkis puslia.![]()
Mienaatko noita millä ohjauksen yhdystangot liittyvät hammastankoon?
Noin niikuin EPC-nimityksillä?
Empä ole noita puslia ennen nähnyt![]()
Nuo kun vaihtaa kumisista uretaanisiin, niin takuulla ohjaus tukevoituu.
Mistä tuon 120 taalaa sait? Kyselin toimituskuluja suomeen ja kuulemma $51.95 kuluilla tulee, tosin onhan tuo siltikin paljon $20 osalle. Sitä en sitten tiedä, miten kulujen käy jos tilaisi useammat kerralla...Genuineilla on postikulut kohallaan
120$ parinkympin puslista jotka tulee kirjeessäkin...
![]()
Actual shipping is $69.27. With our international shipping discount,
you will pay $51.95 in shipping.
Laitoitko alkuperäiset vai powerflex?SpedeX kirjoitti:Raidetangon sisäpuslat vaihdettu... Ehkäpä jopa hieman paransi tuota ohjaustuntumaa... Vetelyt korjaantuu pienemmällä liikkeellä... Suosittelen.
Ja mistä ostit mihin hintaan? Oliko miten iso homma vaihtaa?MrG kirjoitti:Laitoitko alkuperäiset vai powerflex?SpedeX kirjoitti:Raidetangon sisäpuslat vaihdettu... Ehkäpä jopa hieman paransi tuota ohjaustuntumaa... Vetelyt korjaantuu pienemmällä liikkeellä... Suosittelen.
Tarviis varmaan vaihtaa nää puslat kun ohjaustuntuma on keskialueella aivan lakritsia. Voisin järkätä kimppatilausta kun noita ei Euroopasta tunnu saavan. Eli alustavat ilmoittautumiset tähän perään. Varmaankin toimituskuluja tulee aika reippaasti + mahdolliset tullit päälle. Jos paljon tilaajia niin lopullinen hinta vois olla 30-40€ setti + postikulut Suomessa.SpedeX kirjoitti:Ostin nuo taliaferron PU-puslat koska powerflexiltä ei näitä näytä löytyvän... 80€ otti korjaamo vaihtotyöstä, ottivat raidetangot käteen niin oli heleppo vaihtaa...
Siis nämä aiemmin mainitut puslat: