Niin ja kysymys on SUBARUSTA eikä SUBARISTA

Etuveto malli taitaa olla tuo mitä itse kävin kattomassa tänään. 200tkm vähän päälle ajettu. Kaarissa oli vähän ruostetta, muuten ihan ok. En tarkemmin kattonu että oliko ihan mädät ne kaaret. Pohjaa on vaikea tutkia siinä autoliikkeen pihassa.Kupari kirjoitti:Etu- vai neliveto kun kumpaakin löytyy legacystä. Ollut leca ja imppu joten jotain muistununut niistäkin tähän listaan.
-Ruosteet kukkii pahasti vähän jokapuolella joten katsottava tarkkaan läpi koko auto.
- Takapyöränlaakerit nelikossa katso että kunnossa.
- Tarkka että käytetään omaa (kallista) tasauspyörästö-öljyä, atf jotkut juuri hinnan takia vaihtaneet tilalle mutta kusee jossain vaiheessa kintuille. Myös vaihtaa pitää nuo öljyt säännöllisesti niin nelikko pelaa kyllä kuin kello.
- Jakopään hihna ja rullat/kiristin kannattaa vaihtaa ajoissa, ei mulla hajottanut onneksi mitään rullan hajotessa ja sitten hihnan poikki mennessä.
Ei se öljy nyt niin kallista ole, että se ATF.llä kannattaisi korvata. Öljy on Shellin valmiste ja tosiaan Subarun oma speksi. Muut öljyt ovat liian liukkaita, jolloin synkronointi ei toimi. Mikään ei kyllä yleensä hajoa ellei väkisin runno vaihteita sisään.Kupari kirjoitti:- Tarkka että käytetään omaa (kallista) tasauspyörästö-öljyä, atf jotkut juuri hinnan takia vaihtaneet tilalle mutta kusee jossain vaiheessa kintuille. Myös vaihtaa pitää nuo öljyt säännöllisesti niin nelikko pelaa kyllä kuin kello.