No nyt on taas sonett renkaillaan. Oulun jauhemaalaus on lopettanut toimintansa, niin tuli maalattua itse nuo osat, kun ne sai hiekkapuhalluksesta. Samalla tuli tutuksi tuo epoksimaali:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851294.jpg
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851295.jpg
55 maalattavaa kohdetta, mukana serkun prätkän osia.

Tämän jälkeen vielä mattamusta päälle:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851302.jpg
Sitten tuli tuo takapää kasattua:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851312.jpg
Jousilautaset meni väärille puolille ensin ja tämän seurauksena ei vänkärin puolella pätkästy jousi tahtonut pysyä paikoillaan..
Kytkimen pääsylinterin tilasin ebay:stä ja se saapuikin perjantaina:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851307.jpg
Eli sylinteri ei ole samanlainen kuin kuupassa( paitsi käsittääkseni 67-68 vuosimalleissa, kun korjaamokäsikirjassakin oli kuva tuollaisesta sylinteristä). Tuohon pitää vielä suunnitella tuo lähtö nestesäiliölle.
Lopuksi tuli vielä vaimennettua nuo ovien kuoret:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851319.jpg
20 vuotta uskollisesti palvellut imuri antautu, kun imuroin sonetin lattiaa

:
http://i187.photobucket.com/albums/x109 ... 851308.jpg
Haju oli aika hirveä..