Onko kokemuksia jos vaihtaa nokikolarin pakoputken pään käyrästä suoraksi, niin nokeentuuko puskuri jatkuvasti? Tienpäällä näkee aina sillon tällön aika sotkuisia puskureita.
Eli tilannehan on se että tuli vaihdettua komiammat helmat pirssiin ja tuo aero-helmasarjan putken aukko näyttää aika ontolta käyrillä putkenpäillä. Pönttö ja suorat putken olis ainakin PFS:llä tarjota lääkkeeksi http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3304 . Noihin sais sit jotkut koristepäätkin kiinni.
Mutta onko kokemuksia Auto 9-3 -04 2.2 kiisseli, laser red josta lika erottuu hyvin.
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee! Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Onko kokemuksia jos vaihtaa nokikolarin pakoputken pään käyrästä suoraksi, niin nokeentuuko puskuri jatkuvasti? Tienpäällä näkee aina sillon tällön aika sotkuisia puskureita.
Eli tilannehan on se että tuli vaihdettua komiammat helmat pirssiin ja tuo aero-helmasarjan putken aukko näyttää aika ontolta käyrillä putkenpäillä. Pönttö ja suorat putken olis ainakin PFS:llä tarjota lääkkeeksi http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3304 . Noihin sais sit jotkut koristepäätkin kiinni.
Mutta onko kokemuksia Auto 9-3 -04 2.2 kiisseli, laser red josta lika erottuu hyvin.
Eiköhän se nokeennu.
Kakkosella kun polkasee, niin on kunnon savupilvi
tetammi kirjoitti:ainakin katista taaksepäin on samat, itsellä on tidissä v6:sta jääny keskipönttö. Ainoo että ulostulo on sitten eri, voi ruveta takapuskuri nokeentuun kun bensavehkeen ulostulo on suoraan taakse.
Kiitos nopeasta vastauksesta pitäänee laittaa mutka alaspäin kun on tuo helmasarjakin
Itselläni on laikattu se dieselin alaspäin osoittava putki ja laitettu tilalle fiksumman näköinen taakse osoittava pää eikä kolmen ja puolen vuoden aikana ole ollut minkäänlaista nokeentumis ongelmaa.
Näköjään en vain löytänyt oikeita hakusanoja (taaskaan) etsi toiminnolla, olihan tuosta ollut juttua aikaisemminkin näköjään.
Miten tuossa kun on leikattu putki ja laitettu oma jatko tilalle, niin kestää tuo hitsiliitos? Itsellä on sellanen perstuntuma että oma hitsiliitos ei pakoputkessa kauaa kestä. Vai onko se vaan hitsarista kiinni
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee! Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Näköjään en vain löytänyt oikeita hakusanoja (taaskaan) etsi toiminnolla, olihan tuosta ollut juttua aikaisemminkin näköjään.
Miten tuossa kun on leikattu putki ja laitettu oma jatko tilalle, niin kestää tuo hitsiliitos? Itsellä on sellanen perstuntuma että oma hitsiliitos ei pakoputkessa kauaa kestä. Vai onko se vaan hitsarista kiinni
Ei ole hitsarista kiinni siihen laitetaan vaan isompi reikäinen joka ruuvataan kiinni alkuperäisen päälle
Nokeentuminenhan riippuu siitä, kuinka paljon mustaa savua henk. koht diesel puskee. Jos perä helmaa myöten pestään ja vahataan säännöllisesti, niin kyllä se töhnä myös lähtee. Aion itse laittaa ihan kettuillakseni tuplaputket hirvittävään 88 kW tykkiini.
Hitsausliitos kestää yllättävän kauan, jos sen tekee ammattireiska ja kaasulla. 90-luvulla omistamaani harrasteautoon tehtiin tattarisuolla jenkkiosista putki, joka kesti viitisen vuotta. Ajokilometrejä kertyi ritsaan mainitulla aikajaksolla noin 120000. Putki leikattiin pois avaramman röörin tieltä, eikä murtumisista ollut vieläkään oireita. Rosteriputket on nirsoja hitsaustyön laadulle.
Kulkuvälineenä enää maastopyörä (vaikka ajokortti on taskussa)
Zomm kirjoitti:Jos perä helmaa myöten pestään ja vahataan säännöllisesti, niin kyllä se töhnä myös lähtee.
Tuohon samaan asiaan liittyen kävi mielessä myös nuo suojateipit joita esim. monet taksit asennuttaa uutena helmoihin. Jos tuollaisen kirkkaan teipin vetäsis siihen pakoputken aukon ympärille. Teippi suojais hyvin maalipintaa.
Mut täytyy pohdiskella kun ei niin kiire ole
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee! Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Kyllä nokkeentuu, mut ei miula ainakaan aivan kauheesti vaikka on valakonen auto ja leviää nii tasasesti peräpeiliin ettei tunnu missään . Ja kun alakaa tuntumaan, ni siinä vaiheessa ylleensä on jo muutenkii koko auto pesun tarpeessa... mut kuten tuossa yllä jo tulikii ni aika paljon riippuu tuosta kaasujalan käytöstä nokkeentuminen.
Tuosta näkköö mimmoset pillit miun nokivasarassa on: http://www.freewebs.com/rollins74/index.htm
Pian neljä vuotta ajettu suoralla putken päällä ja ei nokeudu yhtään! Pienen poikkeuksen tosin teki turbon leviäminen jolloin savutuskin oli lievästi normaalia poikkeavaa.
OPEL SAAB 9-5 Aero A5 vm. 2004
Ex Saab 9³ SC 1.9TiDS Vector A6 vm. 2007[/url] Ex Saab 9³ TiD 2.2 SE vm.2001 & Saab OG900i vm. 1991
#2570
Onko tuossa sinun kärryssä putkessa suorat päät ja komiat somisteet? Kun mitä netissä tutkin on noihin 2.2 nokivaunuihin mahdoton löytää rosterisia täysputkistoja.
Onko joku koittanut sovittaa 1.9:n putkistoja alle? Saako niitä mitenkään sattumaan tuohon Isuzun koneeseen ja miten on toimivuuden laita? Koska Fiatin kiisseliin on jo taysputkistoja olemassa.
Ennen SAAB 90, jälkeen SAAB 9000, nyt SAAB 9-3. Noilla pääsee! Ducati 749 Ja tällä kerkee!
Onko tuossa sinun kärryssä putkessa suorat päät ja komiat somisteet? Kun mitä netissä tutkin on noihin 2.2 nokivaunuihin mahdoton löytää rosterisia täysputkistoja.
Onko joku koittanut sovittaa 1.9:n putkistoja alle? Saako niitä mitenkään sattumaan tuohon Isuzun koneeseen ja miten on toimivuuden laita? Koska Fiatin kiisseliin on jo taysputkistoja olemassa.
Ihan vaan on tuo viimenen vaimennin josta nuo pillit lähtöö vaihettu...entisen omistajan vaihtamia.