
Ensin taistelin tunnin tai kaksi jalkatilassa olevaa muovia irti, sitä siis josta tulee kintuille ilmaan. Niin sain sen sitten ja huomasin, että se oli jostakin ylhäältä kiinni vielä yhdellä ruuvilla. Sitä ennen purin keskikonsolin ja soittimen+varashälyttimen johdotuksia perhanan pitkään.
Sitten siirryin itse pääsylinterin kimppuun. Kun sain purettua jouset&kumppanit ja jarrunesteet jalkatilaan niin huomasin, että olinkin saanut motonetistä jarrupääsylinterin tiivistepaketin

Noh putsailin tunnollisesti pääsylinterin ja pistin takaisin koko hoidon korjausoppaan mukaan takaisin ja ajattelin alkaa ilmailemaan. No eihän sieltä ilmausnipasta tullu pisaraankaan nestettä niin virittelin kumiletkua jarrunestesäiliön korkin päähän, jotta edes pisara tulis ulos, mutta eihän sieltä tullut tippaakaan pihalle, ei edes ilmaa

Sitten hain juuri ennen kahdeksaa honkongista sisärenkaan ja koitin täältä foorumiltakin tutulla tekniikalla saada jotain tapahtumaan. Ei onnistu ei. Yritin myös saada nestettä pihalle, siten että painaa polkimen pohjaan kun nippa on auki ja sitten taas kiinni ennen kuin nostaa polkimen ylös...
No tämän jälkeen leikkasin eristevaahtomuovista (tjsp) palan ja painoin kompuran pistoolin mentävän reiän ja sillä ruuttasin sitten reilusti painetta pönttöön. Säiliön taisin saada tällä tekniikalla kertaalleen saada puoliksi tyhjäksi nipan kautta pulloon ja pari säiliöllistä naamalle ja ympäri autoa.
Noh sitten kun vettä vielä alko satamaan niin luovutin miehekkästi ja ajoin varmaan kymmenen liikennevalon kautta kotio ilman kytkintä. Ykkösellä käyntiin ja välikaasulla vaihde päälle tai vapaalle




Onko jollain nyt hyvää kikkaa miten saan tuon toimimaan? Työsylinteri pitäisi olla kunnossa, kun sen vuosi sitten vaihdoin...