9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Paljonko maksoi? Pitäis itekin ehkä kampuraa ja kampuralinjaa katella...
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
kaikki laakerit, päittäislevyt ja männät plus koneistukset 940 euroo. Mäntien osuus siittä oli muistaakseni 490.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Laakereiden osuus n. 100€, työlle jää 400€?
Aika halavalla pääset. Tämä oli jonkun kaverin firma?
Aika halavalla pääset. Tämä oli jonkun kaverin firma?
9-5 2.3t -00 US specs BP Steg 1,
9-3 Aero Cab -04 Lime BP Steg 7,
9-3 "Aero" Cab -05 BP Steg 1,
#1767, MB CLS 350CDI -11
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Lahden Kansityö ja en tunne ketään sieltä.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Nyt JO kone paikallaan. Piiitkä projektiaika tehnyt tehtävänsä ...... lähes kaikki rojut on hukassa johtuen, että auton fyysistä paikkaa muutettu kaksi kertaa.
Nyt se tosin on muuttanut lähelle joten pääsen itse kasaamaan sen. Eihän se nyt muuten olisi lähelläkään konehuonetta.
Nyt se tosin on muuttanut lähelle joten pääsen itse kasaamaan sen. Eihän se nyt muuten olisi lähelläkään konehuonetta.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Otettiinpa savut siitä.. ja ei skulaa ei
Nostaja tai nostajat, venttiili tai joku muu pitää aika kovaa kolkotusta.
Tietysti kamalasti ei pitäis olla vaihtoehtoja, koska kokolailla kaikki on uutta paitsi venttiilit ja nostajat.
noh ei kai se auta kun tutkia.

Nostaja tai nostajat, venttiili tai joku muu pitää aika kovaa kolkotusta.
Tietysti kamalasti ei pitäis olla vaihtoehtoja, koska kokolailla kaikki on uutta paitsi venttiilit ja nostajat.
noh ei kai se auta kun tutkia.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Pitäsköhän tuota otsikkoa muuttaa? Tonnarissa ei ole koskaan B235R konetta ollut.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Jassoo.... ootko aatellu, että sen tehtalla laitetun koneen saa myös konehuoneesta pois ja laitettua toisen tilalle? Alunperin tuo auto on 2.3 lpt.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Niin onko siellä nyt sitten T7 Aeron kone vai T5 Aeron kone?
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Joo, ihme kyllä on tullut joskus koneitakin vaihdeltua.manneri kirjoitti:Jassoo.... ootko aatellu, että sen tehtalla laitetun koneen saa myös konehuoneesta pois ja laitettua toisen tilalle? Alunperin tuo auto on 2.3 lpt.
Mutta en vain usko että sinne olisi 9-5 Aeron tai Viggenin kone laitettu.
Ettei ois vaan ihan normaali lyhytlohko B234R ja aiempi sekoilu kannentiivisteen kanssa johtunut siitä että on tilailtu pitkälohkoisen eli '93 mallisen B234R Aeron pahvia.
Jakopään koppa on eri lyhyt- ja pitkälohkoissa mutta lyhytlohko T5/T7 koneiden välillä ei.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Länsiautossa sanoivat kansipahvia ostettaessa/palautettaessa koneen olevan b235r.
Ja onko sillä nyt oikeasti jotain väliä mikä kone se siellä säksättää?
Nostajat ainakin rapisee niin paljon, että en oo viittiny testilenkkiä ees ajaa.
Pitää ensin kerjätä hallituksella pätäkkää uusiin nostajiin.
Ja onko sillä nyt oikeasti jotain väliä mikä kone se siellä säksättää?
Nostajat ainakin rapisee niin paljon, että en oo viittiny testilenkkiä ees ajaa.
Pitää ensin kerjätä hallituksella pätäkkää uusiin nostajiin.
9000 2.3T -95
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
Chevy Van 6.2D -89
jäsen
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
vähän kommenttia tästä keskustelusta.. minkä takia täällä on aina niin iso riita siitä mitä toinen kirjoittaa? eikös se ole hyvä että joku kertoo mitä projektia tekee jne. on kyllä tosi mukava kirjoitella tänne mitään ku aina tulee tietyt suomeks sanottuna v*ttuilemaan! jos joku tietää enemmän ku toinen niin hyvä. siitä aina tarvi nostaa niin isoa numeroa jos toinen kirjottaa tänne jotain "väärin". ja jos joku veti herneen nenään tästä kommentista niin syytä selailla vähän näitä juttuja täällä foorumilla niin varmaan huomaa itsekkin että naljailua täällä on koko ajan. hyviä neuvojakin täältä kyllä saa, sitä en kiellä mutta turha näsäviisastelu vois kyl jäädä pois..kiitos ja anteeksi.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
Ei pointti ole se että osoitetaan joku vääräksi vaan se, ettei foorumilla liiku mahdollisesti väärää tai harhaanjohtavaa tietoa.
Sori nyt vaan jos en helposti usko että B235 kone tonnarista löytyy. Kuten tuossa jo totesin aiemmin niin hyvin todennäköisesti se "väärä" B234R kannentiiviste on ollut pitkälohko-aeroon jossa on erikokoinen jakopään koppa kuin lyhytlohkomoottoreissa vaikka koodi on sama B234R.
B2X5 koneissa on peltinen tiiviste, jakopään koppa samankokoinen kuin lyhytlohko B2X4 koneissakin.
Jos tästä kyseenalaistamisesta vetää herneen nokkaan niin voi voi, ei kannata ehkä sitten kirjoitella ollenkaan tänne jos ei kommentteja halua.
Sori nyt vaan jos en helposti usko että B235 kone tonnarista löytyy. Kuten tuossa jo totesin aiemmin niin hyvin todennäköisesti se "väärä" B234R kannentiiviste on ollut pitkälohko-aeroon jossa on erikokoinen jakopään koppa kuin lyhytlohkomoottoreissa vaikka koodi on sama B234R.
B2X5 koneissa on peltinen tiiviste, jakopään koppa samankokoinen kuin lyhytlohko B2X4 koneissakin.
Jos tästä kyseenalaistamisesta vetää herneen nokkaan niin voi voi, ei kannata ehkä sitten kirjoitella ollenkaan tänne jos ei kommentteja halua.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1500
- Liittynyt: Su Helmi 12, 2006 21:31
- Paikkakunta: Pietarsaari
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
joo en nyt tarkoittanut pelkästään tuota B235 - moottori touhua vaan yleensäkin tätä touhua täällä. jos joku jotain väärin kirjoittaakin niin sen voi vähän ystävällisemmin ilmaista. itse en helpolla vedä hernettä nenään ja uskallan myöntää virheeni, ei siitä sen enempää. pointti vaan oli se että sääli niitä jotka tänne kirjoittelee ja haluavat tietää enemmän ja ilmaisevat oman tietonsa väärin niin aletaan aukomaan heti päin naamaa.. ja jcarlson, en tässä syytä/tarkoita ketään enkä yritä parantaa maailmaa vaan ei todellakaan oo kiva lukee jos joku kirjoittaa omasta projektista ja siellä alkaa sitten väärinkirjoitusten pakkomielteinen korjaus ja kun muut yhtyy tähän leikkiin mukaan niin siinä sitä taas ollaan. mutta se tästä aiheesta. studio vaikenee.
9-5 Farkku, Aero/Hirsch Replica.
Re: 9000 2.3T Aeron kone ->Korjaus... tonnarissa oleva B235R
mun mielestä toi b235r vs b234r juttu on täysin aiheelista puhetta. Jos ei pidä varansa ja menee huutelemaan haluavansa esim b235r kannentiivisteen ja lyö sen sitten T5 koneeseen( b234) väliin niin voi tulos hieman odotusarvoa huonompi.
jos nostajat kalisee niin ei joko nosta paineita kanteen tai itse nostaja on rikki. sammuuko öljynpainevalo kun konetta pyörittää ?
eikai siellä ny sit ole se t7 metallinen tiivari välissä ja männät hakkaa kanteen ?
jos nostajat kalisee niin ei joko nosta paineita kanteen tai itse nostaja on rikki. sammuuko öljynpainevalo kun konetta pyörittää ?
eikai siellä ny sit ole se t7 metallinen tiivari välissä ja männät hakkaa kanteen ?
-
Janne #2769 stcf #40
Janne #2769 stcf #40