Tirinä ratin seudulta
-
- "Ruisku"
Tirinä ratin seudulta
Yritin haeskella vanhoista mutta en löytänyt eli ratin seudulta kuuluu sellainen "trrrrrrrr" heti starttauksen jälkeen ja se kestää noin 1-2 sek. Ääni ei kuulu enää ajossa tämän jälkeen mutta taas seuraavan kerrán käynnistyksen jälkeen. Joku rele???
Re: Tirinä ratin seudulta
Lämmityksen askelmoottori. Vai mikälie oikealta nimeltään
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
-
- "Ruisku"
Kiitti vinkistä, onko se nyt niinkuin hajoamassa??
huollon tarpeessa. isän 9-5 oli paskaa rattaissa ja sen putsauksella alkoi pelata. On muuten suht vittumaisessa paikassa..9000 2.3 turbo kirjoitti:Kiitti vinkistä, onko se nyt niinkuin hajoamassa??
#4568 Saabit 9-3 SS 1.9TTiD -11 (130hv) +200hv/+440Nm ja 96 V4 -77
-
- "Ruisku"
Laitetaan nyt tietoa kun saatiin vika korjattua eli oikeassa olit A.L. tuosta paikasta; minun täytyi ottaa kuskin penkki irti että "taivuin" tuonne kojelaudan alle. Paskoo ei ollu rattaissa mutta askelmoottorin akseli oli noussu noin sentin verran. Sen painoin ruuvipenkissäA.L. kirjoitti:On muuten suht vittumaisessa paikassa..

laitahan toki penkinirroitusprojektista infoa miten teit jne. huomioitavaa...9000 2.3 turbo kirjoitti:Laitetaan nyt tietoa kun saatiin vika korjattua eli oikeassa olit A.L. tuosta paikasta; minun täytyi ottaa kuskin penkki irti että "taivuin" tuonne kojelaudan alle. Paskoo ei ollu rattaissa mutta askelmoottorin akseli oli noussu noin sentin verran. Sen painoin ruuvipenkissäA.L. kirjoitti:On muuten suht vittumaisessa paikassa..paikoilleen ja tirinät hävisi.
kiinnostanee monia, joilla askelmoottori huutaa, kuten esim. itseäni...
Saab 9-5 Aero Hirsch -06 305hv/400Nm
-
- "Ruisku"
Juuri näin kun Mimmi ja 9-5T mainitsi eli itse penkki 4 torx:lla (olikohan TX40) irti ja piuhan liitin irti penkin pohjasta. Itse tein sen virheen että käytin virrat päällä piuhan ollessa irti joten airbag:n valo jäi palamaan joka piti käydä kuittaamassa huollossa; ei häviä akun kengän irroituksella.9-5T kirjoitti:ja auton avain taskuun jos irroittaa penkin piuhat.