Etu-jarrulevystä kysymys
Etu-jarrulevystä kysymys
Pitäis nuo etulevyt vaihtaa, ja siitä kysymys: Lähteekö levy pois irroittamatta jarrusatulan kiinitysrautoja ??
( Muistaakseni WIS:n mukaan pitäis, mutta kun ei muista ja WISssiikään ei nyt ole mahdollisuus lukea)
( Muistaakseni WIS:n mukaan pitäis, mutta kun ei muista ja WISssiikään ei nyt ole mahdollisuus lukea)
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Niin mikä on tuo Wis, ilmeisesti jotain ohjeita,kertoisiko joku? (kiitos etukäteen
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Ja mikähän koko tuo on?Ei, vaan rauta pitää irrottaa.
Joo WIS saabistin "raamattu"

saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Siis huomenna motonettiin, ja 2,60€ taskuun
Tuote77-5120NimikeTorx-hylsy E20 1/2"Hinta2.52 €
Kiitos nopeista vastauksista.
Tuote77-5120NimikeTorx-hylsy E20 1/2"Hinta2.52 €
Kiitos nopeista vastauksista.

saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
No niin. jarrulevyt+palat on vaihdettu, mutta tuohon "raamatun" kehoitus vetää jarrulevy pois, saa olla aika riski mies toteuttaakseen tuon veto homman. Pillillä kuumaksi ja lekalla "naputtelua" ja jos tuo ei auta (niinkuin toinen puoli lähti) niin sitten pultilla työntöä käyttäen hyväksi jarrusatulan kiinitys pulttien reikiä, ja sitten oli toisenkin "antauduttava"
Ja se E20 ylläolevasta linkistä on sitten ehdoton ilman sitä on hommaan turha ruveta. Lisäksi 7 ja 5mm kuusiokolo
(botniaringillä, kului heinäkuussa laitetut motonetin palat 80%
)
Ja se E20 ylläolevasta linkistä on sitten ehdoton ilman sitä on hommaan turha ruveta. Lisäksi 7 ja 5mm kuusiokolo
(botniaringillä, kului heinäkuussa laitetut motonetin palat 80%


saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Veljet ja sisaret..
Onko ok ostaa einekset Motonetistä
Onko ok ostaa einekset Motonetistä

SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Ei, ellei tarkista ensin tiskillä että saa jonkun tunnetun hyvän toimittajan tavaraa.
Täällä tarjottiin motonetistä A.B.S valmistajan levyjä (varmaan täristää aina kuten abssit
), johonkin ~35e hintaan. Paikallisesta varaosaliikkeestä Brembon levy 45e/kpl..
Täällä tarjottiin motonetistä A.B.S valmistajan levyjä (varmaan täristää aina kuten abssit

#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Paikallisesta varaosaliikkeestä Brembon levy 45e/kpl..
Siis - kannattaako nämä Brembon levyt ostaa -
entä palat?
Siis - kannattaako nämä Brembon levyt ostaa -
entä palat?
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Kyllä ne mielestäni ihan laatutavaraa on. Jos aikoo palat uusia niin laittaisin PFS:ltä sen levyt+palat kitin jossa tulee orkkislevyt ja orkkispalat johonki £107 hintaan (+postit). Itselle ostin vain levyt koska palat on melko uudet orkkikset.
Ai niin, tämä kittihän on näille "normijarruille" eli 288mm.
Ai niin, tämä kittihän on näille "normijarruille" eli 288mm.
Viimeksi muokannut jcarlson, Su Loka 04, 2009 15:58. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Brembot on orkkislevyt, palat... no mä sniiduilin "taas" ja ostin palat hessumobiilista, tais olla Remsa merkkiset (37€), nyt vasta n. 20 kilsaa takana ja ei pahaa sanottavaa
, mutta orkkis palat on kyllä hyvät, joskin hintaa on sitten n. 90-100€

saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Jos aikoo palat uusia niin laittaisin PFS:ltä sen levyt+palat kitin jossa tulee orkkislevyt ja orkkispalat johonki £107 hintaan (+postit).
Tuo 107 on kai yhden levyn ja palan hinta, vai mitä. PFS ? ei siis ProCarService - kiitos vastauksista
Tuo 107 on kai yhden levyn ja palan hinta, vai mitä. PFS ? ei siis ProCarService - kiitos vastauksista

SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
http://www.partsforsaabs.com/product_in ... ts_id=3592Peter Finn kirjoitti:Jos aikoo palat uusia niin laittaisin PFS:ltä sen levyt+palat kitin jossa tulee orkkislevyt ja orkkispalat johonki £107 hintaan (+postit).
Tuo 107 on kai yhden levyn ja palan hinta, vai mitä. PFS ? ei siis ProCarService - kiitos vastauksista
Kyllä siinä on molemmat puolet. Posteja tulee tälle setille noin 40 - 50€. Silti hinta jää sopivaksi.
BMW 320dA Coupe LCI
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Nyt pitää vielä selvittää onko bensakutoseen levyt
288 mm vai
308 mm
halkaisijaltaan. Tietäiskö joku. Vanteet on alkuper. 16 ".
Thanks again!
288 mm vai
308 mm
halkaisijaltaan. Tietäiskö joku. Vanteet on alkuper. 16 ".
Thanks again!
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
Mittaamalla vanha.. tai sitten käyttää A4:sta kuten me tehtiin syyskokouksessa, eli jos paperin piiiitkä sivu on isompi kuin levy, niin on 288, mutta olettaisin sinulla olevan tuo 308mm
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
Re: Etu-jarrulevystä kysymys
En ole koskaan mittaillu A4:sta, apu ja asiantuntemus oli tuolle hetkellä €€€ arvoista, kiitos vielä Mimmille, Mustille ja Turbo s:llejuutas kun et uskonut
saabit: 900-86 (1990-1998) 900i-92 (1998-2004 )
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839
9-5 wagon -02 (2004-2013 ) 9-3 SC -09 (2013-----)
Jäsen no: 1839