Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Esittele oma(t) projektisi täällä. Projektiin liittyvät kysymykset sallittuja, muut kysymykset mallikohtaisiin foorumeihin.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

f-19 kirjoitti:
Mertmi kirjoitti:99:ssä kun ei ole kattia, niin näkee hyvin, että karstat tulee rännistä ulos asti. Pakoputki on nimittäin aivan hiilenmusta sisältä...
vai putkenpää hiilenmusta sisältä? Tuleeko meikänkin kaikista autoista karstat ulos putkestä tai jotain muuta vikaa kun kaikissa autoissa on pakoputki aivan hiilenmusta sisältä, vielä pakoputken päästäkin. Kahdessa autossa on vielä kattikin niin silti putket ihan mustat 8O :?:
Niin ne on sitten munkin autoissa vikaa,vikaa.
Jopa emännän suht-uudessa käyttöpelilissä joka on 100 prosenttisen vakio.
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

No onpas ihmettä. Ex vapari og900:ssa ei ollut koskaan noin musta ränni. Piti f-19 kommenttien jälkeen ihan katsoa naapurin 900i16 pakoputkeen ja ei se ollut läheskään yhtämusta, kuin tossa meikäläisen 99:ssä. Väriä voisi luonnehtia harmaaksi. Kaippa sitä on tullut nuuhkittua liian vähän pakoputkia, kun olen pitänyt pakoputken mustumista pikimustaksi dieseleiden ja öljysyöppöjen saappien ongelmana... Pitääpäs laajentaa otantaa muihinkin autoihin. :wink:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Noniin, 9-5:n pannu on saatu vienoa venttiilien naputusta lukuunottamatta taas jekkasemaan. Linkki.

Keittiörempan viimeistely, kesälomareissu, mökkeily yms. ajaa jo niskaan. Näinkö 99 saa taas kokea syrjintää? Eipä silti, ei olisi hommien tarvinnut paljoa mennä mönkään, niin Juhannusreissu Joensuu-Sotkamo-Joensuu olisi taitettu 9-5:n sijaan 99turbolla. 99 on kyllä palvellut hyvin perheen kakkospelinä, kun 9-5 on kiukutellut. :lol:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Ajoin tossa parin viikon seisottelun jälkeen 99turbolla. Tässä kesäloman aikana on kelien lämpimyyden ja lomailun takia ajeltu tuolla 9-5:llä. No, liekkö mustasukkaisuus iskenyt vanhukseen, kun ei ollut oikein menohaluja. Maantiellä oli ohittamassa 100 alueella 80km/h köröttävää autoa. Vaihdoin kolmosta pesään ja runttasin kaasun pohjaan. Moottori sanoi vastauksen "PUTS!" ja ei mitään vetoja. Vaihdoin nelosta ja kaasupohjaan, sitten mentiin jollaintapaa, mutta ahdot ei nousseet maksimiin, vaan apc pudotti ne about peruspaineille. Sain ohitettua tuon köröttäjän, mutta jäi kyllä vaivaamaan että mikäs sille koneelle nyt oikein tuli? Viimevuonna 99 teki tuota lähinnä kakkosvaihteella täysvedoissa ja luulin ongelman jo poistuneen. Fuelcuttia tms. ei voi tulla, koska tässä vehkeessä ei ole ylipainekytkintä. Se possahdusääni oli ihan samanlainen, kuin silloin vaparikaasarikoneen aikaan puolikylmällä koneella ajaessa laittoi liian aikaisin ryypyn pois ja kone kävi laihalla. Tommosen putskauksen sai aikaan kun yritti kiihdyttää ilman ryyppyä...

No, en tiiä jaksanko enää tohon paneutua, kun autoon on ollut jo keväästä asti suunnitteilla koneen täyskunnostus, ruiskun vaihto sähköiseen ja vieläpä ulkokuoren ehostaminen ylimaalauksen muodossa. Pääasia on, että tuo kulkisi siihen asti, että saan hommailtua kuntoon jonkun kulkuneuvon 99:n tilalle työmatkan ajamista varten. :wink:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Taisi olla huonoa bensaa, koska tankkauksen jälkeen auto on pelannut taas, kuin enkeli. :lol:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Voi peijakasta, kytkin alkoi luistamaan länä tiskissä ajettaessa. Ohituksissa nelosella ja vitosella ei enää ole pitoa. Taitaa tuo kierrätyslevy jo antautua. Eihän se kestänytkään kuin noin 50tkm :D Hyvin käytetyltä levyltä, jonka säästin äitini 900S -92:n kansirempan yhteydessä. Siihen kun tuli vaihdettua uusi kytkin ihan vaan varmuuden vuoksi ja vaivaa säästäen. Olihan konehuoneessa silloin tilaa riehua.

Otin perjantaina mankuvenan johdon irti, jotta kytkin vielä kestäisi senaikaa, että saan aiemmin jo mainitsemani Daihatsun leimattua. Daihatsussa on tyypillisesti ruostevaurioita alustassa ja pientä fiksiä takajarrujen kanssa. Sitten kun tuo autonkorvike on leimattu, alkaa 99:n korityöt, maalaus ja moottorinvaihto. Muistuttelen tässä, että konehuoneeseen on tulossa paremman kytkimen lisäksi siis ensimmäiseen ylikokoon porattu kone, uudet männät, uudet laakerit. Voi olla että kytkin vaihtuu tonnarin kytkimeen varustettuna tonnarin vauhtipyörällä. Vauhtipyörän aion nakata sorviin, ja sitä kevennetään. Sorvasin jo yhden vauhtipyörän pari kiloa kevyemmäksi ja se toimii serkun autossa mainiosti. Moottori ottaa kuulemma herkemmin kierroksia etenkin ylärekisterissä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Saabinkorvike on nuijittu leimauskuntoon. Huomenissa katsarille. Daihatsu on nyt senverran saabi, että siinä on edessä og900:n etupenkit ja takakontin alla on vapari 900:n äänenvaimenninkin pakoputkessa. Ehkä sillä noiden tuningien kanssa jo saabistina ilkeää ajella pari kk. :lol:
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
tsaarela
"Hölösuu"
Viestit: 3367
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:20
Paikkakunta: Oulu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja tsaarela »

Mertmi kirjoitti:Saabinkorvike on nuijittu leimauskuntoon. Huomenissa katsarille. Daihatsu on nyt senverran saabi, että siinä on edessä og900:n etupenkit ja takakontin alla on vapari 900:n äänenvaimenninkin pakoputkessa. Ehkä sillä noiden tuningien kanssa jo saabistina ilkeää ajella pari kk. :lol:
Pistä vielä OG900 puskurit, niinkuin eräskin oli yhteen Ritmoon laittanut. :lol:
9-3 Cabriolet SE -00
Hyundai Ioniq 5 73kW RWD Premium -22
#621
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Noniin. Daihatsu on saatu leimaan tänään ja huomenissa laitan 99:n seisontaan ja siirrän bonukset tohon riisikiuluun. 99:n korityöt ja maalaussavotta alkaa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Pikkuhiljaa mennään. Tilailin osia, mitä ei ollut hyllyssä varaosaliikkeessä. Seisonnan aikana on tarkoitus laittaa kaikkiin nurkkiin uudet jarrulevyt ja palat. Eteen laitan samalla pidemmät pinnapultit, jotta pyöränmutterit saa kunnolla kierteille noiden aluvanteiden kanssa. Nyt on vähän arvelluttavasti nuo renkaat keulalla. Varastoista on tarkoitus etsiä kolisemattomat satulat eteen. Ikävä tuo kolahdus, kun pakituksen päätteeksi jarruttaa. Eilen hain matkahuollosta uuden hammastangon.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Maalaussavotta on siinä pisteessä, että ovien kahvat ja lukkopesät on irroittamatta. Koripelleissä ei ole hitsattavaa, koska tuota tuli parsittua niin ahkerasti silloin 2006. Parin viikon päästä on aikomus ottaa urakka. Kitataan ja hiotaan kori, jonka jälkeen uusi väri pintaan. Tälläkertaa tavoite on saada maalipinta myös kiiltämään.

Maalauksen jälkeen odottaa pieni tekniikan ehostus. Hammastanko vaihtoon. Kaikki jarrulevyt vaihtoon, samoin jarrupalat ja eteen etsiskelen kolisemattoman satulan. Kytkin pitää rempata, kun se tosiaan luistaa. Talvi ajellaan näillänäkymin vielä tuolla vanhalla moottorilla. Moottorirempalla ei ole niin hoppua, kunhan vaan muistaa lisätä öljyä vanhaan mosaan säännöllisesti. Houkuttaisi käyttää tuota dynossa nykyisellä kokoonpanolla ja saada siten vertailupohjaa uuden moottorin tehoihin, jahka se sitten valmistuu.

Jotta Saabin laitto ei helpotu, Daihatsu päätti sylkeä vaihteistoöljyt pihamaalle. Sellaisia nuo auton korvikkeet on. Ei tuolla pitkälle näköjään pötkitty. Luultavasti joko vetoakselin tiiviste meni rikki tai itse vetoakseli on tullut liian ulos tasauspyörästöstä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Eilen illalla tuli purettua kytkin irti. Samoin purin 70tkm ajetun t8:n kytkimen entisen ajokkini koneesta irti. Vielä näistä näköjään saa yhdisteltyä ehjän paketin. 70tkm ei ollut vielä jättänyt paljoakaan merkkejä kulumisesta tuohon varaosaan, joten laitan käytetyn paketin 99:n keulalle. Vanha asetelma oli sinistynyt kolmesta kohtaa. Vauhtipyörässä näkyy kolme kohtaa, joista levy on ottanut pitoja. Seisottaminen nimittäin on jättänyt vähän jälkeä vauhtipyörään siitä kohtaa, missä levy on enimmäkseen ollut ja pienet siirtelyt pihassa kirkastivat kitkapintoja vain niistä kohdista, missä luistaminen/pito on. Vaikuttaa siltä, että asetelma oli päässyt lämpenemään jossakin tilanteessa ja vääntyi, josta seurasi pidon heikkeneminen. Vanha levykin oli tosin kulunut niin sileäksi, ettei uritusta enää pian olisi ollut.

Nyt kun tänään nuijin tuon kytkimen takaisin paikalleen, niin autoa pystyy liikuttelemaan ominvoimin. Tulossa olevan maalauksen takia en laita jäähdytintä, enkä lukkopeltiä enää takaisin. Pikkusiirtelyt voi toki tehdä ilman vesiäkin. Kittausta ja hiomista on tän viikonlopun ohjelmassa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Kytkin tuli kuntoon ja korin tarkastelu palautti taas maanpinnalle. Hitsattavaahan sieltä löytyi. Kuskin ovesta tyyppivikaa sieltä alhaalta tiivisteen luota, toinen kiva paikka vetoakselitunnelin ja hammastangon tunnelin välinen seinä puhki oikealta edestä. Vasen etulokari menee sitten kokonaisuudessaan vaihtoon, koska sitä korjattiin jo viimekerralla (2006) ja vielä löytyi ruostetta. Eräs varaosa-auto luovutti pari vuotta sitten molemmat etulokarinsa sisälokareineen varastoon. Niistä tuo vasemmanpuoleinen pitää hitsailla combicoupeen. Ehkä yllättävin ruostelöytö olikin oikealla etupyörän lokarissa. Löysin nimittäin reiän, joka menee lokarista jalkatilaan, sulakerasian alle ja konehuoneeseen. Se on siis tulipellin saumassa.

Huomenissa pistän taas hösseliksi ja koitan nuijia 99:n uuteen loistoon. Kuskin oven alalaitaan olen tehnyt korjauspaloja ruostumattomasta pellistä. Homman sain jo alkuun tänään. On se kumma, jos ei ala korroosiota kestämään. Pitää tuo kamera kaivella naftaliinista ja koittaa muistaa räpsäyttää pari fotoakin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Jahasta. Alustan tutkiskelu ja massojen poistaminen epäilyttävistä kohdista pudotti meikäläisen betonilattian tasoon tässä viimepäivinä. Hitsattavaa onkin löytynyt siinämäärin, että olen käyttänyt työaikaa hitsaustöihin noin 50tuntia. 8O Kyllä tämä nämä 70-luvun lopun 99:t on niin perhanan herkkiä ruostumaan. 2006 tekemiäni hitsauksia ei ole tarvinnut korjata, vaan ihan on uusissa paikoissa ja uusia reikiä löytynyt.

Suunnitelmiin tulee nyt muutos. Auton ulkopellit eivät tosiasiassa olleetkaan mikään muu, kuin kosmeettinen ongelma. Alustan kunto sensijaan onkin päässyt nyt pääasiaksi, koska käytännössä alustan happaneminen vie auton paaliin verrattain nopeasti. :cry: Ulkopuolen maalaus siirtyy näillänäkymin jonnekin lähitulevaisuuteen ja keskityn viikonloppuna pohjapeltien vielä jäljellä oleviin muutaman ruostereiän korjaukseen, ruosteisien peltien puhtaaksi hiomiseen ja hiekkapuhallukseen. Sunnuntaina maalaan puhdistetut alustan osat kaksikomponenttisella epoksimaalilla, jota paikallisessa automaalaamosta suosittelivat. Tuon päälle voi ja tullaankin maalaamaan vielä joku perus akryylimaali. Raskaankaluston maaleista löytyy vielä perusvärejä akryyleinä, joten ei tarvitse sotkeutua vesiväreihin. Maalauksien jälkeen kotelosuojaus koteloiden sisältä öljyillä ruiskun kera. Sellainen löytyy omasta takaa. Tälläkertaa öljyä hölvätään koppaan niinpaljon, että sitä tirisee jokapaikasta. Hallin lattialle vaan pahvia niin paljon, ettei valuva öljy haittaa. Vedenpoistoreikiä pitänee lisätä koteloiden alinpiin kohtiin. tyypillisestihän alustankorjauksissa vedenpoistoreiän seutu ruostuu ekana ja se korjataan umpipellillä unohtaen tehdä uusi vesireikä. Näyttäisi siltä että 99cc:n korista puuttuu näitä tuikitärkeitä reikiä...

Aikatalullisesti en enää ole ollenkaan kiireinen auton saattamiseksi takaisin liikenteeseen. Tässävaiheessa voi käydä joulukiireiden ja muiden menojen lisäytyessä niinkin, että 99 on käytössä seuraavankerran ensivuoden puolella. Laitan kuitenkin ajokin takaisin nippuun ja ajokuntoiseksi sisustan osien turvallisen säilytyksen kannalta. Myöskin hyvänä perusteena kokoamiselle on siinä, että jos tuo laina-autoni menee kaupaksi (on myynnissä) tai se porsii, niin voin kaivella esille 99:n ja lähteä sillä liikenteeseen.

ps. Olipa muuten syyläriin kulunut reikä, kun ahtimelta ic:lle menevän putken kumitötterö oli hangannut syyläriä vasten. Tinasin reiän umpeen kaasulampun avulla ja koeponnistin sen 1,5bar paineella. Hyvin piti paineet.

pps. Kamera unohtui pajalle, joten ei vieläkään digikuvia.

ppps. Olisiko kellään hyväkuntoista jalallisella peililä olevaa apumiehen ovea joutavana? Combicoupen oikea ovi on historiansa aika ajettu betoniporsaaseen ja se on melkoinen kittikasa. Parempi ovi olisi tarpeen. Tai jos löytyisi jostain kokonaista pintapeltiä?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10500
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: Projektina 99 combi coupe GL super turbo

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Tässä vähän kuvatuksia:

Kuva

Korjailin sitten kuitenkin tuon vasemman etulokarin. Pintapuoli ei ollut mikään paha.

Kuva

Sisäkaareen piti tehdä isompi paikka. Kokonaisuudessaan vasen etuloksu oli senverta hyvä, etten sittenkään lähtenyt vaihtamaan sitä parempaan, niinkuin puhuin tuolla aiemmin.

Kuva

Pahkeinen, oikealtakin ruosteessa. Tuo jousen korvakon seutu onkin tosi mielenkiintoinen korjattava.

Kuva

Tältä se näyttää sisälokarin puolelta hitsauksen jälkeen. Tuo taempi paikka olikin tosi "kiva", kun se meni jalkatilaan, sulakeboksin alle ja konehuoneeseen. :?

Kuva

Tässä konehuoneen puoli.

Kuva

Rosterista väännetty oven korjaus...

Kuva

Sama ovi eri kuvakulmasta. Saas nähdä ruostuuko ruostumattomasta pellistä tehty oven pohja ja sisälaita puhki? :wink:

Kuva

Eikö tämä ruostuminen lopu koskaan?

Kuva

Ei auta mikään, kun hitsaaaminen on aloitettu, niin se viedään kanssa loppuun. Tämän 99:n kori alkaa olla niin ruostunut, ettei ruosteisia peltejä voi enää täysin uusia. Hiekkapuhalluksella poistelen nuo vähäisemmät ruosteet, jahka hitsaukset on tehty.

Kuva

Oikea puoli ei ole yhtään kaksisempi. Koko kynnyskotelo keulasta perään asti menee näillänäkymin uusiksi. Melkoista kuppaa olikin kotelon sisällä.

Kuva

Oviaukon kohdalta on jo korjaus menossa, eli tuo reunus, johon oven alahuuli nojaa on jo hepissä. Seuraavaksi on tarkoitus leikata tuokin kuvassa näkyvä pätkä entistä koteloa pois. Samoin etupäästä tunkinkorvakon kohta. Särmään uuden kotelopellin ja hitsaan paikalleen. Trallalaa.

Kuva

Takakulmaan tilasin korjauspellin. Tulee kuulemma tiistaina.

Täytyy tähän raporttiin todeta, että pääsi pikkusen yllättämään tuo korin happamuusaste. :oops: Kuvittelin vaan raupsuttelevani pahimmat alustasta ja helmoista ja vetäväni uuden maalin ulkopelteihin. Nyt käytännössä on sitten tehty jonkinverran hitsaushommia tuolla korin alaosissa. Tekemistä riittää ja aikaa ei ollut varattu kun tämä kulunut viikko. Voi joutua laittamaan homman syrjään taas joksikin aikaa. Toivottavasti saan huomenissa tuon oikean puolen helman/kynnyksen tehtyä valmiiksi. Takakulma jää jokatapauksessa ensiviikkoon, kun se korjauspelti tulee vasta tiistaina.

ps. Olipa muuten kontinpohjasta se poikittainen sauma kanssa muhinut. Hitsasin sinne about 30cm pitkän ja 5cm leveän paikan. Mitähän tästä vielä? Joo, auton ainoa hyvä osa, kattoverhous alkoi roikkumaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin