Citroen C6
Citroen C6
Noniin, meikäläisellä alkoi tekemään tuollaista mieli kun pari päivää on tullut testattua kaverin sitikkaa. Onko muilla minkäänlaisia kokemuksia "uudesta isosta kissasta", en nyt tarkoita niitä essonbaarin sähkö- ja kaasunestejousitusvikoja.
Kyseessä siis 2.7 HDI automaatti, 204hp 440Nm.
Jo ensimmäisen kilometrin aikana huomaa, miten irrallaan tienpinnasta tällaisessa ollaan, tavallaan täysin vastakohtainen sporttialustavehkeille, mutta silti kallistelu on minimaalista ja meno erittäin mukavaa. Omalla tavallaan erittäin hieno järjestelmä ja auto on kiva, persoonallinen ajettava.
Kone on mukava, ei tosin tarjoa mitenkään sporttista liikettä lähes 1900kg tyhjänä painavalle maantielaivalle, mutta sen verran että toimeen tulee paremmin kuin hyvin. Äänet ovat hiljaisia, myös se puoli on painottunut mukavuuteen.
Penkit ovat aikamoiset nojatuolit/sohvat, sisustus on mielestäni erittäin tyylikäs aitoine jalopuineen ja tummine nahkoineen.
Jotenkin tuntuu, että puolen vuoden sisään vaihtuvan bemarin tilalle pitää saada jotain persoonallisempaa enkä halua tilata uutta 9-5:kään testaamatta (paukkuu myös hinnassa varmaan puhki), joten toimitus menisi sellaisessa myöhäiseksi. Sitikassa on kuitenkin jotain karismaa, C6:ssa jopa vanhan ajan tyylikästä sitikkahenkeä.
Muotoilusta olin aluksi kuvien perusteella sitä mieltä, että tulipas sieltä ruma auto ulos, mutta livenä tuo on huomattavasti hienompi, varsinkin mustana.
Meikäläinen rakastuu nyt järjenvastaisesti hintaansa järjettömän nopeasti tiputtavaan sekä ehkä vaikeimmin myytävään autoon, joita markkinoilta löytyy. Järki sanoo ei, tunne kyllä. No, onnistuinhan toisaalta jo alfankin passaamaan, johon tuli myös rakastuttua palavasti
En olisi uutta ostamassa, vaan käytettyä uittamassa saksanmaalta. On se käsittämätöntä, että 2-3 vuotta vanhoja, alle satkun ajettuja tuollaisia saa siellä noin 20-25t€ hintoihin, onhan tällaisen ovh uutena (Saksassa) ollut luokkaa 55t€. Uutena (Suomessa) tuollaiset ovat maksaneet alkuun yli 80t€, joten mikäli saksanauto tulee maahan alle 35t€, on hinnanpudotus ollut käsittämätön verrattuna muihin saman luokan autoihin, esim MB E tai Audi A6.
Kyseessä siis 2.7 HDI automaatti, 204hp 440Nm.
Jo ensimmäisen kilometrin aikana huomaa, miten irrallaan tienpinnasta tällaisessa ollaan, tavallaan täysin vastakohtainen sporttialustavehkeille, mutta silti kallistelu on minimaalista ja meno erittäin mukavaa. Omalla tavallaan erittäin hieno järjestelmä ja auto on kiva, persoonallinen ajettava.
Kone on mukava, ei tosin tarjoa mitenkään sporttista liikettä lähes 1900kg tyhjänä painavalle maantielaivalle, mutta sen verran että toimeen tulee paremmin kuin hyvin. Äänet ovat hiljaisia, myös se puoli on painottunut mukavuuteen.
Penkit ovat aikamoiset nojatuolit/sohvat, sisustus on mielestäni erittäin tyylikäs aitoine jalopuineen ja tummine nahkoineen.
Jotenkin tuntuu, että puolen vuoden sisään vaihtuvan bemarin tilalle pitää saada jotain persoonallisempaa enkä halua tilata uutta 9-5:kään testaamatta (paukkuu myös hinnassa varmaan puhki), joten toimitus menisi sellaisessa myöhäiseksi. Sitikassa on kuitenkin jotain karismaa, C6:ssa jopa vanhan ajan tyylikästä sitikkahenkeä.
Muotoilusta olin aluksi kuvien perusteella sitä mieltä, että tulipas sieltä ruma auto ulos, mutta livenä tuo on huomattavasti hienompi, varsinkin mustana.
Meikäläinen rakastuu nyt järjenvastaisesti hintaansa järjettömän nopeasti tiputtavaan sekä ehkä vaikeimmin myytävään autoon, joita markkinoilta löytyy. Järki sanoo ei, tunne kyllä. No, onnistuinhan toisaalta jo alfankin passaamaan, johon tuli myös rakastuttua palavasti
En olisi uutta ostamassa, vaan käytettyä uittamassa saksanmaalta. On se käsittämätöntä, että 2-3 vuotta vanhoja, alle satkun ajettuja tuollaisia saa siellä noin 20-25t€ hintoihin, onhan tällaisen ovh uutena (Saksassa) ollut luokkaa 55t€. Uutena (Suomessa) tuollaiset ovat maksaneet alkuun yli 80t€, joten mikäli saksanauto tulee maahan alle 35t€, on hinnanpudotus ollut käsittämätön verrattuna muihin saman luokan autoihin, esim MB E tai Audi A6.
Viimeksi muokannut 2.3i-16, To Loka 29, 2009 15:14. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Citroen C6
Citroen-foorumi ja sitruunapatonki ovat varmaan jo tuttuja palstoja? Kovin monella ei mahda olla tuosta autosta vielä omakohtaista kokemusta, mutta kyllä se on itselläkin mielessä kangastellut aina esittelystään lähtien.
Huonoin puoli Suomessa taitaa olla siinä että vertailuhinta lasketaan yhden nettiautossa roikkuvan tuonnintorppausmielessä listatun yksilön perusteella. Ehkä kannattaisi laittaa toinen halvempi sinne myyntiin
Huonoin puoli Suomessa taitaa olla siinä että vertailuhinta lasketaan yhden nettiautossa roikkuvan tuonnintorppausmielessä listatun yksilön perusteella. Ehkä kannattaisi laittaa toinen halvempi sinne myyntiin
Re: Citroen C6
Juu, molempia foorumeita on tullut katseltua tässä pari päivää "sillä silmällä", mutta eipä tunnu omistajakunta olevan sellaista, että niille paljoa kirjoittelisi. Vaan eipä toisaalta autojakaan paljoa Suomessa liiku.Hessu kirjoitti:Citroen-foorumi ja sitruunapatonki ovat varmaan jo tuttuja palstoja? Kovin monella ei mahda olla tuosta autosta vielä omakohtaista kokemusta, mutta kyllä se on itselläkin mielessä kangastellut aina esittelystään lähtien.
Huonoin puoli Suomessa taitaa olla siinä että vertailuhinta lasketaan yhden nettiautossa roikkuvan tuonnintorppausmielessä listatun yksilön perusteella. Ehkä kannattaisi laittaa toinen halvempi sinne myyntiin
Näin se on, täysin käsittämätöntä kyllä että verotuksen pohjana käytetään Suomessa nettiauton pyyntihintoja, pitäisi varmaan alkaa tosiaan laittaa jo vuotta ennen autonhakua noita "alihintaisia" yksilöitä sinne ja olla vaan kylmästi vastaamatta puhelimeen. Toisaalta, kyselijäkunta tuollaisille C6:lle on myös melko rajallinen, joten tavoittamattomissa ei hirveän usein tarvitsisi olla
Halvempi haettava olisi tuollainen 2.2 HDI biturbo, mutta mitenköhän 170hp mahtaa tuommoista laivaa liikuttaa kun tämä 2.7 tuntuu juuri ja juuri siltä, että sanaa sopiva voi suorituskyvyn yhteydessä käyttää? Painoa on tosiaan melko paljon.
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Citroen C6
Laittaa keksityn numeron niin ei tartte kuunnella edes pirinää.2.3i-16 kirjoitti:olla vaan kylmästi vastaamatta puhelimeen. Toisaalta, kyselijäkunta tuollaisille C6:lle on myös melko rajallinen, joten tavoittamattomissa ei hirveän usein tarvitsisi olla
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Re: Citroen C6
Joskus silloin kun malli esiteltiin kävin tekemässä pitkähkön koeajolenkin. Ei sen perusteella mitään pahaa sanottavaa... ei auto voi juuri hienompi olla missään suhteessa.
Hintahan noilla on kova, mutta en oikein tiedä mihin verrattuna kun tasaveroista vertailukohdetta C6:lle ei oikein ole (ehkä hinta on siis kova verrattuna oman lompakkoni paksuuteen)... on toki muitakin hienoja ja kalliita autoja, mutta C6 on kuitenkin samallalailla omassa luokassaan kuin isot sitikat ovat aina olleet.
Ei varmasti ole mikään joka pojan unelma-auto ja tuskin on maailman kestävinkään, mutta jos sellaisen haluaa niin vaihtoehdot ovat vähissä.
... ja mitä tämä kommentti hyödytti... ei yhtään mitään, mutta pääsinpähän hehkuttamaan sitikkaa.
Hintahan noilla on kova, mutta en oikein tiedä mihin verrattuna kun tasaveroista vertailukohdetta C6:lle ei oikein ole (ehkä hinta on siis kova verrattuna oman lompakkoni paksuuteen)... on toki muitakin hienoja ja kalliita autoja, mutta C6 on kuitenkin samallalailla omassa luokassaan kuin isot sitikat ovat aina olleet.
Ei varmasti ole mikään joka pojan unelma-auto ja tuskin on maailman kestävinkään, mutta jos sellaisen haluaa niin vaihtoehdot ovat vähissä.
... ja mitä tämä kommentti hyödytti... ei yhtään mitään, mutta pääsinpähän hehkuttamaan sitikkaa.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Re: Citroen C6
Ensikokemus kaasunestejousituksesta C5 eka mallin kanssa täydellä kuormalla oli masentava, takapää tuntui menevän mihin sattuu eikä minkäänsuuntaisesta vakaudesta ollut tietoakaan. Tämän myötä fiilikset pomppasivat lähes ääripäästä toiseen, liekö ollut liika kuorma joka muutti aikanaan tuon C5:n kamalaksi ajaa vai ihan vaan tekniikka mennyt tässä niin paljon eteenpäin? Pitäisi päästä heittämään tuolla yksi lapin keikka, jotta varmistuisi.
Käsittämätöntä on kyllä noissa tuo hinnan tippuminen, ei voi muuta sanoa.
Ihan eri filosofian auto tuo on kuin esim "kilpailijansa", sakemannien vastaavat vehkeet eli esim MB E, BMW 5 tai Audi A6. Mielestäni sitruuna on osittain paljonkin hienompi, eikä varmasti huku massaan. Silti vastaavat kilometrit ja iän omaava yksilö on sitikkana todella paljon halvempi kuin nyt vaikkapa vitosbemari. Uutena ranskis on taas ollut ainakin jonkin verran kalliimpi. Saksan hintoja siis vertailen edelleen.
Käsittämätöntä on kyllä noissa tuo hinnan tippuminen, ei voi muuta sanoa.
Ihan eri filosofian auto tuo on kuin esim "kilpailijansa", sakemannien vastaavat vehkeet eli esim MB E, BMW 5 tai Audi A6. Mielestäni sitruuna on osittain paljonkin hienompi, eikä varmasti huku massaan. Silti vastaavat kilometrit ja iän omaava yksilö on sitikkana todella paljon halvempi kuin nyt vaikkapa vitosbemari. Uutena ranskis on taas ollut ainakin jonkin verran kalliimpi. Saksan hintoja siis vertailen edelleen.
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1723
- Liittynyt: Ma Heinä 12, 2004 18:45
- Paikkakunta: Raum
- Viesti:
Re: Citroen C6
Siitä vaan ostamaan. Persoonallinen ja mielipiteitä jakava kulkine kaikkinensa. Joskus jossain uutisissa tuollaisia nähnyt ministeristason kulkupelinä ja omalla tavallaan sopii siihenkin hommaan. Kovin erilainen mitä C5, josta kylläkin myös tykkään.
#3058 | Auto: k u v a t | v i d e o t
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2870
- Liittynyt: Ke Helmi 16, 2005 12:13
- Paikkakunta: Helsinki
Re: Citroen C6
Sen enempää tästä Sitikasta tietämättä laskisin sen ennemmin S-mersun, A8-audin tai 7-Bemarin veroiseksi. Hinnassa toki jää uupumaan.2.3i-16 kirjoitti:Ihan eri filosofian auto tuo on kuin esim "kilpailijansa", sakemannien vastaavat vehkeet eli esim MB E, BMW 5 tai Audi A6. Mielestäni sitruuna on osittain paljonkin hienompi, eikä varmasti huku massaan. Silti vastaavat kilometrit ja iän omaava yksilö on sitikkana todella paljon halvempi kuin nyt vaikkapa vitosbemari. Uutena ranskis on taas ollut ainakin jonkin verran kalliimpi. Saksan hintoja siis vertailen edelleen.
SS-K Jäsen #2283
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Nyt: M-B EQE 300 -23, M-B S 55 AMG L -04
Menneet: Ford Mondeo 1.8 stw -03, S 500 L 4matic -12, S 350 Bluetec -11, S 500 L -99, 9000 Aero -96, 9000 turbo -89, 900i -87
Re: Citroen C6
Tuohon luokkaanhan se kuuluu, mutta ei varsinaisesti taida kilpailla minkään noista kanssa. Audi, Mersu ja Bemari on toisilleen vaihtoehtoisia hankintoja, C6 ei ole niille vaihtoehto ja toisaalta ne eivät ole C6:lle vaihtoehto.Henkka #2283 kirjoitti:Sen enempää tästä Sitikasta tietämättä laskisin sen ennemmin S-mersun, A8-audin tai 7-Bemarin veroiseksi. Hinnassa toki jää uupumaan.
-Jussi-
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Audi Q3 Sportback, Saab 9-5 2.0T, Saab 9-5 2.3T
Ex Saab 900, 9000, 9-5
Re: Citroen C6
Kilpailua taitaa C6:n markkinoilla olla oilkeastaan vain kotimaassa, Ranskassa, jossa hintaerokaan noissa vehkeissä ei ole niin suuri kuin täällä.
Periaatteessa pahin kilpailija suomen olosuhteissa saattaisi olla tuleva, nykyiseen maserati quattroporteen perustuva alfa 169. Tisaalta samanhintaisia ovat sitten nuo lexus GS ja vastaavat sakemannit.
Periaatteessa pahin kilpailija suomen olosuhteissa saattaisi olla tuleva, nykyiseen maserati quattroporteen perustuva alfa 169. Tisaalta samanhintaisia ovat sitten nuo lexus GS ja vastaavat sakemannit.
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Citroen C6
Sitruuna on värkki, joka jakaa mielipiteet niin yksilötasolla kuin joukkiossakin...
Järki sanoo jotta pois semmonen ajatus mielestä, tunne taas jotain aivan muuta.
Jos tuommosen V6-moottorilla olevan yli takuuikäisen sitikan ostaa, niin nyrkkisääntönä voidaan pitää, että saman verran pitää olla rahaa laitettavaksi huoltoon kuin auto on maksanut... Sitä ei välttämättä tarvita, mutta jos tarvitaan, niin kaikki menee...
Ostoinnon jäähdyttelemiseksi voi käydä kysymässä paljonko maksaa huolto, jossa vaihdetaan jakohihna... se on yleensä tehonnut ainakin V6-XM:ää havitelleisiin ihmisiin... sama tosin on pätenyt alfan veekuutosiinkin...
Jotain absoluuttisen hyvääkin noissa on, eivät ruostu niinkuin osa muista eurooppalaisista...
Eräs vannoutunut anti-patonkihenkilö sanoikin, että "tuommosen kun hankkii, niin ikinä ei pääse eroon - se ei edes ruostu pois"...
Järki sanoo jotta pois semmonen ajatus mielestä, tunne taas jotain aivan muuta.
Jos tuommosen V6-moottorilla olevan yli takuuikäisen sitikan ostaa, niin nyrkkisääntönä voidaan pitää, että saman verran pitää olla rahaa laitettavaksi huoltoon kuin auto on maksanut... Sitä ei välttämättä tarvita, mutta jos tarvitaan, niin kaikki menee...
Ostoinnon jäähdyttelemiseksi voi käydä kysymässä paljonko maksaa huolto, jossa vaihdetaan jakohihna... se on yleensä tehonnut ainakin V6-XM:ää havitelleisiin ihmisiin... sama tosin on pätenyt alfan veekuutosiinkin...
Jotain absoluuttisen hyvääkin noissa on, eivät ruostu niinkuin osa muista eurooppalaisista...
Eräs vannoutunut anti-patonkihenkilö sanoikin, että "tuommosen kun hankkii, niin ikinä ei pääse eroon - se ei edes ruostu pois"...
-------------------------8<----------->8--------
#1395
#1395
Re: Citroen C6
Siitä en oo huolissani, että mielipiteet jakautuvat, ei ole ollut tapana hukkua massaan muutenkaan, missään mielessä. Saahan sitä saabeistakin aika lailla kuunnella naljailua.
Ainoa huolettava asia teknisessä mielessä on juuri tuo kaasunestejousitus, jakoremmi ei ole paha rasti tuossa ford-yhteistyödieselissä (löytyy myös jaguarissa josta kaverilla kokemusta) ja oikeastaan kaikki muu hoituu ihan omin/kaverin korjaamon voimin. Vaihtovälikin tuolla jakopään kortongilla on 150tkm/10 vuotta. Tomaattilaatikkokin tuossa on sama kuin 6-vaihteisissa Saabeissa, joten perusteknisesti luulen tietäväni mitä tuossa tekniikassa saa lukuunottamatta juuri sitä hydraulihärpäkkää.
Istuin muuten eilen takapenkillä santatienpätkän, jossa oli nimismiehenkiharaa, hämmästyttävän hienosti tuo korjaa etupäässä tuntuvat töyssyt niin että takapenkillä ne eivät tunnu oikeastaan lainkaan. Jännä tunne kun kuulee kyllä että pyörät hakkaavat, mutta takapenkkiin asti se ei välity juuri lainkaan
Ainoa huolettava asia teknisessä mielessä on juuri tuo kaasunestejousitus, jakoremmi ei ole paha rasti tuossa ford-yhteistyödieselissä (löytyy myös jaguarissa josta kaverilla kokemusta) ja oikeastaan kaikki muu hoituu ihan omin/kaverin korjaamon voimin. Vaihtovälikin tuolla jakopään kortongilla on 150tkm/10 vuotta. Tomaattilaatikkokin tuossa on sama kuin 6-vaihteisissa Saabeissa, joten perusteknisesti luulen tietäväni mitä tuossa tekniikassa saa lukuunottamatta juuri sitä hydraulihärpäkkää.
Istuin muuten eilen takapenkillä santatienpätkän, jossa oli nimismiehenkiharaa, hämmästyttävän hienosti tuo korjaa etupäässä tuntuvat töyssyt niin että takapenkillä ne eivät tunnu oikeastaan lainkaan. Jännä tunne kun kuulee kyllä että pyörät hakkaavat, mutta takapenkkiin asti se ei välity juuri lainkaan
Tesla Model S Plaid 2023
Mercedes EQV 2021
Mercedes EQV 2021
Re: Citroen C6
Mä en olisi siitä jousituksesta niin huolissani. Sitikkahan on jo 50 vuotta noita tehnyt, joten luulisin, että osaavat asiansa... Ja loppujen lopuksi järjestelmä on aika yksinkertainen. Näissä uusissa tietysti on saatettu jousitukseen liittää kaikenlaista elektroniikkaa, jonka toimivuus onkin sitten toinen juttu. Mutta kyllähän nykyään kaikissa kalliimman luokan autoissa on vaikka mitä alustan toimintaan liittyvää elektroniikkaa, joten tuskin se aiheuttaa sen kummempia ongelmia, kuin muissakaan autoissa.Ainoa huolettava asia teknisessä mielessä on juuri tuo kaasunestejousitus
Itse olen ollut aina kiinnostunut Sitikoista ja aatoksissa on ollut hankkia DS kunnostusprojektiksi vielä joskus. Tämän vuoksi olen aika paljon lukenut juttua niiden jousituksesta ja kyllä vaikutelmaksi on jäänyt, että jousitus ei ole se, mikä näissä ongelmia aiheuttaa. Vanhoissa Citroeneissä ongelmana on ruoste ja uudemmissa (tuttujen autokorjaajien mukaan) sähköt.
Citroen CX Pallas -84, VW 411 Variant -72, Citroen D-Super -71
Re: Citroen C6
Näin se menee, paitsi että ei ne sähköt ihan priimaa olleet noissakaan ruostuvissa. Mut mainettaan parempia nekin silti. Jousitus on siitä veikeä, että sillä pystyy ajamaan käytännössä "loppuun" saakka, mutta sitten onkin vähän isompi remontti edessä. Rautajousivehkeille sen sijaan on pakko tehdä jotain ennen kuin ovat ihan räjähtämispisteessä. Veikkaan tässä olevan osa syytä siihen, miksi hydejousitusta vierastetaan -> jotkut on ajaneet järjestelmän korvauskelvottomaan kuntoon ihan tietämättömyyttään. Huoltoa hydet ei mielestäni vaadi rautajousista enempää.Mä en olisi siitä jousituksesta niin huolissani. Sitikkahan on jo 50 vuotta noita tehnyt, joten luulisin, että osaavat asiansa... Ja loppujen lopuksi järjestelmä on aika yksinkertainen. [.....] Tämän vuoksi olen aika paljon lukenut juttua niiden jousituksesta ja kyllä vaikutelmaksi on jäänyt, että jousitus ei ole se, mikä näissä ongelmia aiheuttaa. Vanhoissa Citroeneissä ongelmana on ruoste ja uudemmissa (tuttujen autokorjaajien mukaan) sähköt.
Tässähän alkaa usko palautua Saab-klubilaisiin, ei täällä kaikki olekaan ihan täysin umpimielisiä vaan avarakatseisuuttakin löytyy! Mahtavaa, olin jo hieman huolissani josko ahdasmielinen kirjoittelu (jota täällä valitettavasti aika usein esiintyy) heijastuisi mielipiteeseeni Saabista.
Mitä C6:een tulee niin... Onneksi se on Citroën niin on pian minunkin lompakon ulottuvilla!
96 V4 1980 || G31 520d xDrive -18 || Polestar 2 -23 || Goldwing Interstate 1986 || K 1300 GT -10
- 9000CD23T
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 7571
- Liittynyt: Pe Heinä 02, 2004 12:45
- Paikkakunta: ex Jyväskylän MLK
- Viesti:
Re: Citroen C6
No kun nyt citikasta puhutaan, niin kun tässä on tämä liisari loppumassa ja uutta kulkinetta pitäisi katsella. ( ja ei takuulla ole mikään VAG tuote enää )
Ja hiukan olen jo syrjäsilmällä katsellutkin.
( melko todennäköinen vaihtoehto )
Pitäisi vielä käydä koeajolla..
Kaikkein parhain vaihtoehtohan olisi ollut
( 9-3 ) 1.9 TiD PF 120 hv Man-6
Mutta tuo € 32653 on hiukan liikaa.
Ja hiukan olen jo syrjäsilmällä katsellutkin.
( melko todennäköinen vaihtoehto )
Pitäisi vielä käydä koeajolla..
Kaikkein parhain vaihtoehtohan olisi ollut
( 9-3 ) 1.9 TiD PF 120 hv Man-6
Mutta tuo € 32653 on hiukan liikaa.
900i-5D Combi Coupe-84*/900i-4D Sedan-86*/900i-4D Sedan-88*/9000CD 2.3T-91*/OG9³SE-01 RE85STG1
(*=ex) #2060#
(*=ex) #2060#